Ο Αντώνης Παπαντωνίου και ο Στέργιος Νικητίδης, μουσάτοι και οι δύο, δίνουν με την εταιρεία Cosmogent λύσεις περιποίησης στους απανταχού γενειοφόρους

Είναι και οι δύο μουσάτοι και το χαρακτηριστικό τους αυτό έγινε η πηγή της επιχειρηματικής τους έμπνευσης. Δύο 24χρονοι φίλοι από τη Θεσσαλονίκη, ο Αντώνης Παπαντωνίου και ο Στέργιος Νικητίδης, δημιούργησαν την Cosmogent, μια εταιρεία προϊόντων περιποίησης της γενειάδας, τα οποία μάλιστα αντλούν επιρροές από κοκτέιλς που και οι δύο αγαπάνε.

Εδώ και λίγο καιρό κυκλοφορούν στην αγορά 11 κωδικοί τους, από λάδια για τη γενειάδα και βούτυρα-κρέμες μέχρι ξύλινες χτένες και μάσκες προστασίας. Οι αρωματικές νότες από μάνγκο και μέντα, από ξύλο και λάιμ, από καρύδα και φουντούκι και πολλά ακόμα φυσικά συστατικά κυριαρχούν στα καλλυντικά τους σε συνδυασμό με βιταμίνες, με σεβασμό, όπως λένε, τόσο στην επιδερμίδα όσο και στο περιβάλλον.

Το επόμενο διάστημα μάλιστα θα είναι έτοιμο και το σαμπουάν τους για γενειάδες, ενώ σε μια επόμενη φάση οι δύο φίλοι θέλουν να επεκταθούν και σε άλλα προϊόντα για την περιποίηση του άντρα. Άλλωστε, το όνομα Cosmogent παραπέμπει στον κόσμο του… gentleman, που ενδιαφέρεται για την περιποίησή του.

Ήδη τα προϊόντα τους βρίσκονται σε καταστήματα καλλυντικών και barber shops ανά την Ελλάδα, από την Ξάνθη μέχρι την Κρήτη, ενώ γίνονται ήδη επαφές με σκανδιναβικές χώρες, ώστε η Cosmogent να ταξιδέψει και στο εξωτερικό. Μάλιστα, πρόκληση για τους δυο τους είναι να επεκταθούν στο μέλλον και στις αραβικές αγορές. Έχοντας κάνει σπουδές, ο μεν Αντώνης στην πληροφορική ο δε Στέργιος στις διεθνείς και ευρωπαϊκές σπουδές, απολαμβάνουν πλέον το επιχειρηματικό ταξίδι, θεωρώντας το επιχειρείν συναρπαστικό, δυναμικό και πολυπαραγοντικό, κάτι που, όπως λένε, δεν θα τους κάνει να βαρεθούν ποτέ.    

Οι καλοκαιρινές διακοπές και το πρώτο λάδι

Όλα ξεκίνησαν πριν από μερικά χρόνια, σε κάποιες καλοκαιρινές διακοπές τους στις πανεπιστημιακές κατασκηνώσεις στο Ποσείδι. Οι δύο φίλοι –οι οποίοι ήταν συμμαθητές από την 1η Γυμνασίου- αισθάνονταν τις γενειάδες τους να τους ενοχλούν μετά από κάθε βουτιά στη θάλασσα, να τους προκαλούν φαγούρα και να απαιτούν ιδιαίτερη περιποίηση. Εκεί προέκυψε η ιδέα για τα προϊόντα. Άλλωστε, ήδη ο Στέργιος Νικητίδης –με ταλέντο στο mixology, καθώς εργαζόταν ως μπάρμαν- είχε αρχίσει να πειραματίζεται, φτιάχνοντας ένα δικό του λάδι για το μούσι, το οποίο και έδωσε στον φίλο του για να το δοκιμάσει. Με ανησυχίες ανέκαθεν, αφού ασχολούνταν με πολλά πράγματα, αποφάσισαν να δώσουν στην ιδέα υπόσταση, κάνοντας τις πρώτες τους προσπάθειες  μέσω της πλατφόρμας του etsy.

Όλα όμως πήραν τον δρόμο τους όταν εντάχθηκαν στο Venture Garden, λαμβάνοντας τη βοήθεια που χρειάζονταν για να μετατρέψουν την ιδέα τους σε επιχείρηση.   

Για να δημιουργήσουν τα προϊόντα τους μελέτησαν πολύ, πειραματίστηκαν άλλο τόσο και κατέληξαν σε έξυπνες φόρμουλες που φιλοδοξούν να γίνουν οι καλύτεροι φίλοι των γενειοφόρων αντρών. Τα καλλυντικά τους μάλιστα είναι έτσι φτιαγμένα ώστε να μπορούν να εφαρμοσθούν σε κάθε τύπο γενειάδας, από πολύ κοντή τριμαρισμένη (mr.cosmo), μέχρι μεσαία (mr.authentic) και πιο μακριά (mr.mysterious). Μάλιστα, με μια μυστική καινοτομία στη συνταγή τους προσφέρουν και ένα ελαφρύ κράτημα σε πιο μακρύ μούσι.

«Το εγχείρημα δεν ήταν εύκολο. Αν έχεις όμως κάτι στο μυαλό σου και το κυνηγάς, με πολλή δουλειά και πολλή υπομονή, τελικά το πετυχαίνεις» λέει στη Voria.gr ο Αντώνης Παπαντωνίου, που πιστεύει στο ελληνικό επιχειρείν, ανεξαρτήτως ηλικιών, θα ήθελε όμως ένα φιλικότερο περιβάλλον για τις επιχειρήσεις, με κίνητρα που θα ενθαρρύνουν όσους φιλοδοξούν να ασχοληθούν.

Πηγή: voria.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial