Έκτακτη ανακοίνωση από τα Lidl – Προσοχή σε αυτή την απάτη!

Μεγάλη προσοχή εφιστά η εταιρεία Lidl στους καταναλωτές της! Κυκλοφορεί και διαδίδεται ένα email που μπορεί να σας βάλει σε μεγάλους μπελάδες! Ενημερωθείτε με το παρακάτω έκτακτο παράρτημα!

Σύμφωνα με το thessaliaeconomy, οργανωμένο κύκλωμα εξαπάτησης ελληνικών επιχειρήσεων αποκάλυψε με δηλώσεις του ο αντιπρόεδρος της Bright Special Lighting, Νίκος Βασιλείου. Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «πριν από μερικές εβδομάδες δεχτήκαμε μέσω e-mail παραγγελίες προϊόντων από διεύθυνση, που αντιστοιχούσε στον…υπεύθυνο προμηθειών του γαλλικού κολοσσού Vinci.

Στο e-mail αυτό υπήρχε σφραγίδα της Vinci και στοιχεία του στελέχους, το οποίο επιβεβαιωνόταν και από μία αναζήτηση στο… Google». Η ελληνική εταιρεία ζήτησε στοιχεία τραπεζών για να προχωρήσει την παραγγελία και της έδωσε λογαριασμούς σε…επτά τράπεζες. Τα προϊόντα θα έπρεπε, βάσει της παραγγελίας, να παραδοθούν σε ένα μεγάλο project, που ετοιμάζουν στον Τάμεση, στο Λονδίνο. Και η εξόφληση της παραγγελίας θα γινόταν μετά την παράδοση.

Ήθελε περίπου ένα μήνα να ετοιμαστεί η παραγγελία, ωστόσο μετά από 15 ημέρες ήρθε ένα e-mail στην Bright από την… Lidl France, η οποία ζητούσε κάποια φωτιστικά. «Κάναμε τις προσφορές μας και εκείνοι μας έκαναν μία παραγγελία ύψους 300.000 ευρώ. Και το συγκεκριμένο στέλεχος της Lidl το αναζητήσαμε στο Διαδίκτυο και βρήκαμε όντως ότι πρόκειται για υπαρκτό πρόσωπο, με συνεντεύξεις στο youtube κ.ο.κ.”, τόνισε ο κ. Βασιλείου, ο οποίος πρόσθεσε ότι «μας ενημέρωσαν, ωστόσο, ότι είχε πάρει τα δικαιώματα στην Αγγλία και ήθελε να παραδώσουμε τα εμπορεύματα εκεί. Τότε, πονηρευτήκαμε και σκεφτήκαμε ότι δεν μπορεί να είναι σύμπτωση και οι δύο γαλλικές εταιρείες να θέλουν παράδοση στην…Αγγλία και το κυριότερο χωρίς προκαταβολή».

Ακόμη, προξένησε εντύπωση στα στελέχη της Bright πως από την πλευρά της Lidl γίνονταν συνεχόμενες παραγγελίες (π.χ. 70.000, 70.000 και 100.000 ευρώ) για προϊόντα, που δεν είχαν δει σε κάποιο δείγμα. Τότε, αποκαλύφθηκε ότι πρόκειται για απάτη, αφού, όπως ανέφερε ο Νίκος Βασιλείου, «καλέσαμε στη Lidl France και μας επιβεβαίωσαν ότι είναι αληθινά τα στοιχεία, που τους δώσαμε για το στέλεχός τους, ωστόσο εκείνο δεν γνώριζε καν το συγκεκριμένο θέμα! Την ίδια απάντηση λάβαμε και από τη Vinci France, η οποία μάλιστα παραδέχτηκε ότι και άλλες επιχειρήσεις έχουν αναφέρει παρόμοια περιστατικά, επιβεβαιώνοντας δηλαδή ότι πρόκειται για οργανωμένο κύκλωμα, που κάνει τέτοιες απάτες».

Πώς έγινε η απάτη;

Κατά κανόνα, ελληνική παραγωγική ή εμπορική εταιρεία λαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από πρόσωπο φερόμενο ως αγοραστή μεγάλης αλυσίδας λιανικού ή χονδρικού εμπορίου, με το οποίο εκδηλώνει, συνήθως επείγον, ενδιαφέρον παραγγελίας. Στόχος είναι είτε η απόκτηση και μη εξόφληση της παραγγελίας, είτε η απόσπαση των προσωπικών ή οικονομικών δεδομένων του συνομιλητή του.

Ο αποστολέας του μηνύματος συνήθως χρησιμοποιεί παραπλανητική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που παραπέμπει, αλλά δεν αντιστοιχεί στο πραγματικό domain name της επιχείρησης, της οποίας την επωνυμία καταχράται.

Συνήθως στα e-mail, που στέλνει ο φερόμενος αγοραστής, εμφανίζει μόνο κινητό τηλέφωνο στα στοιχεία επικοινωνίας του, το οποίο δεν είθισται, τουλάχιστον μεταξύ αγοραστών μεγάλων επιχειρήσεων, όπως και η γλώσσα-σύνταξη-γραμματική, που χρησιμοποιεί, να μην είναι η αναμενόμενη από υπάλληλο μεγάλης εταιρείας. Μιας και αναφερθήκαμε στα Lidl, δείτε εδώ μια σούπερ συνεργασία που έκανε.

Δώστε προσοχή και σε αυτό εδώ, γιατί παρόμοιο έχει συμβεί και στην εταιρεία Σκλαβενίτη! Δείτε την ανακοίνωσή της.

Έκτακτο παράρτημα από τα Lidl – Αφορά καταναλωτές και μη

Η Lidl Ελλάς σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προχωρά στη δωρεά σύγχρονου εξοπλισμού πληροφορικής στον Δήμο Λειψών και στο Σχολείο 18 Άνω για άμεση αξιοποίηση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση μαθητών, συνεχίζοντας με αυτόν τον τρόπο την ενεργή παρουσία και συμβολή της στη μάχη αντιμετώπισης κατά του κορωνοϊού Covid-19 στη χώρα μας.

Συγκεκριμένα 20 iPad mini και 31 iPad Air μαζί με σύγχρονο εξοπλισμό, δωρίστηκαν στον Δήμο Λειψών και στο Σχολείο 18 Άνω αντίστοιχα, αποδεικνύοντας η εταιρία με πράξεις πως έχει ολοκληρωμένη αντίληψη της ευθύνης της απέναντι στην κοινωνία ιδιαίτερα τις δύσκολες αυτές στιγμές που βιώνουμε.

Η καθημερινότητα των εκπαιδευτικών και των μαθητών έχει αλλάξει ως απόρροια της κατάστασης που επέβαλε ο κορωνοϊός Covid-19, με την τεχνολογία να γίνεται πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της μαθησιακής διαδικασίας. H Lidl Ελλάς στηρίζει την εξ αποστάσεως διδασκαλία και εκπαίδευση, δίνοντας τη δυνατότητα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς να έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική διδασκαλία.

Lidl ανακοίνωση με Υπουργείο Υγείας

«Εδώ και 20 χρόνια, η εταιρική υπευθυνότητα και κοινωνική προσφορά είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την εταιρική κουλτούρα της Lidl Ελλάς. Έχουμε πλήρη συνείδηση της ευθύνης μας απέναντι στην κοινωνία και για αυτό η κοινωνική προσφορά αποτελεί δέσμευση και, ταυτόχρονα, αποστολή μας», δήλωσε χαρακτηριστικά η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Ελλάς.

Αξίζει να αναφέρουμε πως τα τελευταία χρόνια η εταιρία έχει προχωρήσει σε δωρεά πάνω από 120 iPads, 500 σταθερών Η/Υ καθώς και άλλου εξοπλισμού όπως εκτυπωτές και προτζέκτορες σε διάφορα σχολεία και ιδρύματα της χώρας μας, ενώ προγραμματίζει για το επόμενο διάστημα την δωρεά επιπλέον 100 σταθερών Η/Υ.

Η Lidl Ελλάς με υψηλό αίσθημα ευθύνης τοποθετεί για ακόμη μία φορά την εταιρική υπευθυνότητα και την κοινωνική προσφορά σε πρώτο πλάνο, προσθέτοντας ακόμα έναν κρίκο σε μία μακρά αλυσίδα προσφοράς.

ΠΗΓΗ: eleftherostypos.gr