Μετά την… τεράστια επιτυχία του ποδηλατόδρομου στην Καραμανλή, η διοίκηση Ζέρβα ετοιμάζει το σίκουελ στην Παπάφη.

Την ώρα που στην Κ. Καραμανλή ο ποδηλατόδρομος χρησιμοποιείται το πολύ από πέντε ποδήλατα όλη μέρα, την ώρα που δεν αστυνομεύεται για να ισχύει το ανώτατο όριο ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα ΙΧ, την ώρα που τα μισά κολονάκια έχουν πατηθεί από τους επαγγελματίες. Την ώρα που το διπλοπαρκάρισμα δίπλα στον ποδηλατόδρομο έγινε άγραφος κανόνας, ετοιμάζεται νέος ποδηλατόδρομος στην οδό Παπάφη.

Και ήδη προέκυψαν οι πρώτες αντιδράσεις.

Σε ανακοίνωσή της η παράταξη «Μένουμε Θεσσαλονίκη» επισημαίνει ότι ο νέος ποδηλατόδρομος:

– Θα έχει πλάτος μαζί με την διαχωριστική λωρίδα 3,20 μέτρα

–Θα απαγορεύει την στάση και την στάθμευση σε όλο το μήκος του.

–Θα φέρει προβλήματα στην καθημερινότητα των μικρών επιχειρήσεων που τόσο έχουν πληγεί από την πανδημία, στον καθημερινό ανεφοδιασμό.

–Θα δυσχεράνει την κίνηση των αυτοκινήτων και των λεωφορείων αφού θα μειωθεί το πλάτος του δρόμου, κάνοντας ακόμη χειρότερη την ζωή μας με τα μποτιλιαρίσματα.

–Δεν παίρνει υπ΄ όψη την έλλειψη πρόβλεψης χώρων στάθμευσης στον σταθμό του μετρό που κατασκευάζεται.

–Λειτουργεί 50 μέτρα πιο πάνω από τον ήδη υπάρχοντα στην Καραμανλή, από την Καυταντζόγλου μέχρι την Α. Συμεωνίδη.

–Για να κατασκευαστεί θα χρειαστεί να κοπούν δένδρα.

Σύμφωνα με την δημοτική παράταξη η διοίκηση Ζέρβα δεν σκέφτεται ότι η Παπάφη:

– Δεν έχει το ίδιο πλάτος παντού, ούτε το οδόστρωμα ούτε και τα πεζοδρόμια, σε κάποια σημεία μάλιστα υπάρχουν καταστήματα με είσοδο κάτω από το επίπεδο του δρόμου. Σχεδιάζεται μάλιστα και λωρίδα κινδύνου εκεί. Πώς άραγε θα χωρέσουν όλα;

– Δέχεται ένα μεγάλο μέρος της κίνησης της καθόδου από την περιφερειακή οδό για αυτούς που κινούνται στην Κατσιμίδη και σε κανονικές συνθήκες είναι μπλοκαρισμένη.

– Υπάρχουν πολλοί μικροί κάθετοι στενοί δρόμοι που διασταυρώνονται, και διακόπτεται συχνά ο ποδηλατόδρομος.

– Λειτουργούν πολλές επιχειρήσεις σε όλο το μήκος που θα πρέπει είτε να ανεφοδιάζονται είτε να επιτρέπεται η είσοδος-έξοδος.

– Ο σταθμός του μετρό έχει σχεδιαστεί χωρίς πρόβλεψη χώρου στάθμευσης και αυτό θα αυξήσει την ζήτηση στην περιοχή.

– Στη νότια έξοδο του μετρό δεν υπάρχει χώρος για άλλες παρεμβάσεις επειδή το οδόστρωμα είναι ήδη πολύ στενό και έτσι οι ποδηλάτες θα στέλνονται στο πεζοδρόμιο μαζί με τους πεζούς.

– Οι ποδηλάτες κατευθύνονται να διασχίσουν την Καραμανλή, γιατί εκεί αλλάζει η χάραξη του δρόμου, και στην συνέχεια στην Κατσιμίδη, σε δρόμους πυκνής κυκλοφορίας.

Εν τω μεταξύ το σχέδιο για τον ποδηλατόδρομο δεν προτείνει λύσεις:

– Ούτε για το που θα διοχετευθούν τα σταθμευμένα οχήματα στις θέσεις στάθμευσης που καταργούνται.

– Ούτε για τον ζικ ζακ ποδηλατόδρομο που θα διασχίζουν οι ποδηλάτες.

Εμεις πάλι από τη μεριά μας θα περιμένουμε να δούμε άλλο ένα μεγάλο μπάχαλο που ετοιμάζει η διοίκηση Ζέρβα μιας και με τους ποδηλατόδρομους δεν το έχει…

ΠΗΓΗ: thessnews.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial