Η Ποτοποιία Παναγιωτίδη δημιουργεί προσωποποιημένα blend αποσταγμάτων ιδιωτικής ετικέτας για εστιατόρια, που θα μπορούν να βάλουν τη δική τους πινελιά

Αν και προέρχεται από μια οικογένεια με μακρά παράδοση στο κρασί, θεωρεί πως το μέλλον είναι στα αποστάγματα. Εμπνευσμένος μάλιστα από τη φιλοσοφία του independent bottling που είναι τάση διεθνώς, είχε μια διαφορετική ιδέα, να φτιάχνει προσωποποιημένα blend αποσταγμάτων ιδιωτικής ετικέτας για εστιατόρια, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να προσφέρουν στους πελάτες τους εμφιαλωμένο τσίπουρο με τη δική τους επωνυμία.

Κάπως έτσι ο 35χρονος Αντώνης Παναγιωτίδης δημιούργησε πριν από λίγο καιρό την Ποτοποιία Παναγιωτίδη στην Αγία Τριάδα Θεσσαλονίκης και ετοιμάζεται να βάλει σε εφαρμογή τον καινοτόμο του σχεδιασμό, βάσει του οποίου το κάθε εστιατόριο θα καλλιεργεί στους πελάτες του τη φιλοσοφία του in house τσίπουρου, που συνήθως παραπέμπει στο χύμα, έχοντας όμως στη διάθεσή του ένα εμφιαλωμένο απόσταγμα με τη σφραγίδα του, που θα πληροί όλες τις ποιοτικές προδιαγραφές.

«Θα καλύπτουμε την ανάγκη για μια προσωποποιημένη επικοινωνία του εστιατορίου με τον πελάτη του, μέσω του προσωπικού brand, ενώ παράλληλα θα του προσφέρουμε μια αξιόπιστη επιλογή, που θα αυξάνει το πρεστίζ του καταστήματος» εξηγεί ο Αντώνης Παναγιωτίδης. Η Ποτοποιία Παναγιωτίδη δεν θα αποστάζει τσίπουρο, αλλά θα αγοράζει μονοποικιλιακά αποστάγματα από προμηθευτές αποσταγματοποιούς και θα προχωρά στη συνέχεια στο blending. Μάλιστα, στους συνεργαζόμενους αποσταγματοποιούς θα δίνονται συγκεκριμένες προδιαγραφές, ώστε να επιτυγχάνεται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στην τελική μίξη. Παράλληλα, ο πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει από τους συνδυασμούς μέχρι την ετικέτα και το μπουκάλι που του αρέσει. Όπως λέει ο Αντώνης Παναγιωτίδης, το Blend τσίπουρο συνιστά την ανάμιξη δύο ή περισσότερων αποσταγμάτων, με σκοπό τη δημιουργία ενός μοναδικού, γευστικού και αρωματικού προφίλ, κάτι που αποτελεί μια συνηθισμένη πρακτική για την αγορά του Whisky και του Gin. Μέχρι στιγμής στην ελληνική αγορά δεν έχει λανσαριστεί κάποιο blended τσίπουρο από διαφορετικούς αποσταγματοποιούς, πάρα μόνο ένα χαρμάνι ποικιλιών στο ίδιο αποσταγματοποιείο.

Η Ποτοποιία Παναγιωτίδη θα ξεκινήσει από εστιατόρια και ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής, ενώ ενδιαφέρεται και για την αγορά της Γερμανίας. Ήδη δε έχει εξασφαλίσει ένα πελατολόγιο περισσότερων από 10 εστιατορίων στη Θεσσαλονίκη.

Από το κρασί στο private label τσίπουρο

Ο Αντώνης Παναγιωτίδης μεγάλωσε στο οινοποιείο του πατέρα του, το Κτήμα Παναγιωτίδη στη Νέα Μηχανιώνα, το οποίο μετρά 20 χρόνια ζωής, έχει όμως πίσω του την παράδοση του προπάππου και του παππού του που έφτιαχναν τσίπουρο και κρασί. Ο ίδιος, έχοντας έντονες επιρροές από την οικογένειά του, σπούδασε τεχνολόγος γεωπόνος και μπήκε στην επιχείρηση ήδη από τα φοιτητικά του χρόνια. Όντας όμως ανήσυχο πνεύμα άρχισε να ψάχνεται για το πώς θα μπορούσε να κάνει ένα βήμα παρά πέρα. Μάλιστα, όταν πριν από κάποια χρόνια κάποιοι πελάτες ζήτησαν ρακόμελο και λικέρ μαστίχας από το οινοποιείο του πατέρα του, είδε μια νέα προοπτική, εμπνεύστηκε την ιδέα του private label στα αποστάγματα και αποφάσισε να δημιουργήσει τη δική του ποτοποιία για να βάλει σε εφαρμογή το σχέδιό του. Στο εγχείρημά του βρήκε συμπαραστάτη το The People’s Trust, που στήριξε το επενδυτικό του εγχείρημα. Όλο αυτόν τον καιρό ο Αντώνης Παναγιωτίδης μελετά, πειραματίζεται, ενώ έχει συμμετάσχει στον πρώτο κύκλο του WSPC, για να λάβει πιστοποίηση για το κομμάτι των αποσταγμάτων. Παράλληλα, έχει λάβει μέρος σε μια σειρά επιχειρηματικών προγραμμάτων, ενώ έχει παρακολουθήσει έναν τετράμηνο κύκλο στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο για την επιχειρηματικότητα στην ποτοποιία.

«Έχοντας καθημερινή επαφή με τους πελάτες του οικογενειακού οινοποιείου διαπίστωσα ένα κενό στην αγορά του εμφιαλωμένου αποστάγματος στην εστίαση. Έτσι οραματίστηκα το Project Private Label» λέει στη Voria.gr ο Αντώνης Παναγιωτίδης, που θεωρεί ότι η διεθνής αυτή τάση έχει προοπτική στην Ελλάδα.

Πηγή: voria.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial