Στοχευμένες κινήσεις για παροχή υποστήριξης μάρκετινγκ σε αεροπορικές εταιρείες που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με το εξωτερικό, με απευθείας πτήσεις

Ώθηση στον τουρισμό της Κεντρικής Μακεδονίας έχει στόχο να δώσει ο συνοπτικός διαγωνισμός με θέμα «Πραγματοποίηση marketing support σε αεροπορικές εταιρείες που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με το εξωτερικό, με απευθείας πτήσεις» που έχει προκηρύξει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Ο ανάδοχος που θα προκύψει από τον σχετικό διαγωνισμό ο οποίος είναι σε εξέλιξη, θα αναλάβει το έργο της συνεργασίας με τις εταιρείες και της παροχής υποστήριξης μάρκετινγκ ώστε να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα της περιοχής, σε μια χρονική περίοδο που προετοιμάζονται οι φορείς του τουρισμού ενόψει του καλοκαιριού.

Όπως εξήγησε στον «Τύπο Θεσσαλονίκης» ο Τομεάρχης Τουρισμού της ΠΚΜ κ. Αλέξανδρος Θάνος: «Σκοπός είναι να κάνουμε πιο θελκτικό το τουριστικό μας προϊόν σε αεροπορικές πτήσεις και να χρησιμοποιήσουμε με τον καλύτερο τρόπο το νέο τέρμιναλ στο αεροδρόμιο Μακεδονία. Είμαστε εξάλλου σε συνεργασία και με την Fraport».

Συμπλήρωσε πως η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα είναι έτοιμη για το άνοιγμα του τουρισμού. «Θα χρησιμοποιήσουμε τα κανάλια των αεροπορικών εταιρειών, θα διατηρήσουμε τις πτήσεις που υπάρχουν και θα προσπαθήσουμε να προσελκύσουμε νέες και να έχουμε νέα πτητική οικονομία στην περιοχή», ανέφερε.

Η τουριστική προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας αποκτά μεγαλύτερη σημασία με δεδομένο πως προερχόμαστε από μια χρονιά που η οικονομία έχει δοκιμαστεί από τις επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού αφήνοντας μουδιασμένους κλάδους όπως πχ η εστίαση και τα ξενοδοχεία/ καταλύματα.

Στόχος την επόμενη τριετία και με υπερατλαντικές πτήσεις

Στο σχέδιο για τη σύνδεση με νέους προορισμούς είναι μέχρι και οι υπερατλαντικές πτήσεις από και προς το αεροδρόμιο Μακεδονία, ωστόσο «σε ένα βάθος τριετίας, αν όλα πάνε καλά», όπως μας είπε ο κ. Τομεάρχης Τουρισμού. «Πλέον έχουμε τις κατάλληλες υποδομές. Το αεροδρόμιό μας μπορεί να υποδεχτεί και υπερατλαντικές πτήσεις», σχολίασε.

Εξάλλου ανέφερε πως «ίσως ακόμη και τον Μάιο να γίνει η επανεκκίνηση του τουρισμού, εφόσον φυσικά το επιτρέψουν τα δεδομένα που θα έχουμε με την πανδημία». Και συμπλήρωσε: «Ήδη είμαστε σε επικοινωνία με τις αεροπορικές εταιρείες. Προετοιμαζόμαστε γιατί ο ανταγωνισμός προβλέπεται να είναι έντονος».

Ποιες ενέργειες προβλέπονται

Κατά το παρελθόν έχουν γίνει μια σειρά από ενέργειες όπως η προβολή βίντεο κατά τη διάρκεια των πτήσεων στις οθόνες των αεροπλάνων και στα συστήματα ψυχαγωγίας των εταιρειών και η προβολή των βίντεο ή δημοσιεύσεων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στα κανάλια των εταιρειών στο youtube και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η σύμβαση, που είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας, προβλέπει την αναζήτηση και υλοποίηση αντίστοιχων ενεργειών. Στη στόχευση των δράσεων αυτών περιλαμβάνεται και η έναρξη νέων αεροπορικών συνδέσεων μεταξύ της Θεσσαλονίκης και άλλων προορισμών του εξωτερικού.

Ειδικότερα, ο ανάδοχος θα πρέπει, μεταξύ άλλων, να προβεί σε ανάλυση των υποστηρικτικών προγραμμάτων μάρκετινγκ για την προώθηση του τουριστικού προορισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες, έρευνα για τις πιθανές αγορές στόχους του τουριστικού προορισμού, ανάλυση των αγορών στόχων και στόχευση αεροπορικών εταιρειών που κατά τα τελευταία δύο χρόνια έχουν εισάγει νέους προορισμούς ή έχουν προβεί σε επέκταση των δρομολογίων τους προωθώντας το αεροδρόμιο Μακεδονία στα προγράμματά τους. Επιπλέον προβλέπεται η διαμεσολάβηση μεταξύ της Περιφέρειας και των αεροπορικών εταιρειών, η παροχή στοιχείων απευθείας πτήσεων και η εφαρμογή υποστηρικτικών προγραμμάτων μάρκετινγκ.

Το έργο χρηματοδοτείται από τον προϋπολογισμό της Περιφέρειας για το 2021, ενώ η καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών είναι η 2α Μαρτίου 2021. Όπως αναφέρεται «η προϋπολογισθείσα δαπάνη ανέρχεται σε ποσό 74.276,00€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ (59.900,00€ άνευ ΦΠΑ)».

ΠΗΓΗ: typosthes.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial