Οι ζαχαροπλάστες της πόλης αναμένουν το άνοιγμα της Αγοράς για να αυξηθεί η κίνηση στα καταστήματά τους

Το άνοιγμα της Αγοράς αναμένουν τα ζαχαροπλαστεία της πόλης για να δουν αύξηση στις πωλήσεις τους, ενόψει και της εορταστικής περιόδου.

Όπως ανέφερε στον «Τύπο Θεσσαλονίκης» ο πρόεδρος της Συντεχνίας Καταστηματαρχών – Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης και β΄αντιπρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, κ. Μάριος Παπαδόπουλος: «δυστυχώς ακόμη είναι πολύ νωχελικά τα πράγματα. Δεν έχει ξεκινήσει η ζωντάνια που θα θέλαμε. Μολαταύτα όλα τα ζαχαροπλαστεία έχουν αρχίσει να προετοιμάζονται για την εορταστική περίοδο».

Ο ίδιος εξήγησε πως η φετινή χρονιά έχει τον αστάθμητο παράγοντα του κορωνοϊού που κάνει αδύνατο να γίνουν οποιεσδήποτε προβλέψεις. «Οι επιχειρήσεις μας είναι ανοιχτές και προσπαθούμε να κρατούμε ακμαίο ηθικό, όμως όταν βρέχει ή σκοτεινιάζει, κανείς δεν κυκλοφορεί. Αυτή τη χρονιά είμαστε χωρίς γνώση του τι θα συμβεί. Κάθε χρόνο λίγο πολύ ξέρουμε πώς θα κινηθεί ο κόσμος. Σκεφτείτε πως άλλο είναι να ανοίξει τη Δευτέρα η Αγορά και άλλο αργότερα, ή να μην ανοίξει. Επηρεάζεται η ψυχολογία, ενώ σε πολλές περιπτώσεις δεν υπάρχουν και λεφτά …».

Λιγότερες εκδηλώσεις, λιγότερες πωλήσεις γλυκών

Από το ξέσπασμα του κορωνοϊού έχουν μειωθεί και οι κοινωνικές εκδηλώσεις πχ γάμοι, γιορτές κλπ, στις οποίες συνήθως προσφέρονται και προϊόντα που παράγονται σε ζαχαροπλαστεία.

«Τα γλυκά συνοδεύουν στιγμές χαράς και λύπης. Όσο περισσότερος κόσμος κυκλοφορεί, τόσο θα αυξάνεται ο κύκλος εργασιών. Τώρα σκεφτείτε πως άλλος τζίρος υπάρχει με γάμους 300 ατόμων και άλλος με γάμους 9 ατόμων. Αν είστε γονέας, αλλιώς θα γιορτάζατε τα γενέθλια με φίλους και αλλιώς τώρα που είμαστε σε λοκντάουν. Και στις κηδείες άλλες παραγγελίες υπήρχαν πριν και άλλες τώρα. Αλλά και στις γιορτές, διαφορετική κατανάλωση θα κάνατε αν πηγαίνατε επισκέψεις σε φίλους και άλλη τώρα που είστε μόνοι στο σπίτι. Ο κύκλος εργασιών έχει μειωθεί», σημείωσε ο κ. Παπαδόπουλος.

Θεσσαλονίκη «πόλη του γλυκού»

panetone_1.jpg

Αξίζει να σημειωθεί πως και φέτος συνεχίζεται η καμπάνια “Θεσσαλονίκη «πόλη του γλυκού»”. «Πρόκειται για μια πρωτοβουλία της Συντεχνίας μας που ξεκίνησε όταν ήταν δήμαρχος ο Γιάννης Μπουτάρης. Η Θεσσαλονίκη είναι γνωστή για τα γλυκά της. Στην προ – κορωνοϊού εποχή, σκεφτείτε πως πάντα όταν κάποιος έφευγε, θα είχε αγοράσει και από ένα κουτί με γλυκά από ζαχαροπλαστεία της. Τα γλυκά ήταν ο νούμερο 1 κωδικός προϊόντων που έφευγε από την πόλη. Στο πλαίσιο αυτό είχαμε ξεκινήσει τη δική μας καμπάνια “Θεσσαλονίκη «πόλη του γλυκού» ”, για στήριξη των ζαχαροπλαστείων της. Θέλαμε να κάνουμε και δράσεις πάνω σε αυτό, αλλά μάς πρόλαβαν οι εξελίξεις (capiltal controls, εκλογές, κορωνοϊός). Ευελπιστούμε στο μέλλον. Τώρα συνεχίζουμε να λέμε πως η Θεσσαλονίκη είναι πόλη του γλυκού», ανέφερε ο πρόεδρος της  Συντεχνίας Καταστηματαρχών – Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης.

Τα γλυκά το πιο ανώδυνο αγχολυτικό

melomakarona.jpg

Εξάλλου ο κ. Παπαδόπουλος υπογράμμισε πως τα ζαχαροπλαστεία της πόλης μας χρησιμοποιούν ποιοτικά υλικά, ενώ υπογράμμισε ότι «σε όλο αυτό το πνεύμα κακής διάθεσης που επικρατεί λόγω της πανδημίας, το γλυκό είναι το πιο ανώδυνο αγχολυτικό. Δεν χρειάζεται να έχει κανείς μεγάλο βαλάντιο. Πχ ένα ζευγάρι συνταξιούχων με 500 ευρώ μπορεί να πάρει 2 πάστες και να τις απολαύσει. Τώρα αν κανείς έχει μεγαλύτερο βαλάντιο επεκτείνεται στα μελομακάρονα, τους κουραμπιέδες, τα σοκολατάκια ή όποιο άλλο γλυκό επιθυμεί».

ΠΗΓΗ: typosthes.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial