Ο πρόεδρος του ΕΣΘ στοχεύει να έχουν τεθεί σε λειτουργία μία ή δύο ηλεκτρονικές πλατφόρμες μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2022 – Οι κινήσεις

Όποιος καεί στον χυλό φυσάει και το γιαούρτι, λέει ο ελληνικός λαός και αυτό το παράδειγμα αποφάσισε να ακολουθήσει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης Παντελής Φιλιππίδης. Μετά την παταγώδη αποτυχία να δημιουργήσει εντός του 2021 μια πλατφόρμα ηλεκτρονικών πωλήσεων με τον διακριτικό τίτλο emporikos.gr, αρχικά για τα καταστήματα του Εμπορικού Συλλόγου και μετά γενικότερα της Θεσσαλονίκης, της Κεντρικής Μακεδονίας της Βορείου Ελλάδος και της χώρας ολόκληρης, ο κ. Φιλιππίδης στοχεύει να έχουν τεθεί σε λειτουργία μία ή δύο ανάλογες πλατφόρμες μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2022 και κινείται προς τις ακόλουθες κατευθύνσεις:

Πρώτον, αξιοποιεί το πρόγραμμα στο οποίο ο δήμος Θεσσαλονίκης και ο ΕΣΘ έχουν εντάξει το Open Mall Galerius (Δημητρίου Γούναρη, Αλεξάνδρου Σβώλου, Παύλου Μελά) για να δημιουργήσει μέχρι τέλη Φεβρουαρίου μία πλατφόρμα για τα 140 καταστήματα της περιοχής που συμμετέχουν.

Δεύτερον, ανέθεσε σε δύο εταιρείες της Θεσσαλονίκης -αντί μίας από την Αθήνα όπως είχε γίνει πέρσι- τη διαμόρφωση πρότασης για την πλατφόρμα των μελών του Συλλόγου και περιμένει προτάσεις μέχρι τέλη Ιανουαρίου, ώστε να γίνει η επιλογή και μέχρι τέλος Μαρτίου η πλατφόρμα να έχει βγει στον αέρα. Ο ίδιος ο κ. Φιλιππίδης πιστεύει ότι με δύο εταιρείες στη Θεσσαλονίκη η συνεργασία και ο έλεγχος προόδου θα γίνονται εκ του σύνεγγυς και θα προχωρήσουν απρόσκοπτα. Τώρα εάν τελικώς θα δημιουργηθούν δύο πλατφόρμες –μία για την περιοχή Galerius και μία γενικότερη- ή θα ενοποιηθούν από την αρχή ή σε δεύτερη φάση, αυτό θα καθοριστεί στην πορεία με βάση και τις προβλέψεις του προγράμματος για την δημιουργία του Open Mall Galerius.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ίδιος ο κ. Φιλιππίδης, όπως υπογραμμίζει σε συνεργάτες του στον ΕΣΘ, επιμένει στην πολύ χαμηλή συνδρομή των επιχειρήσεων, οι οποίες θα ενταχθούν στην ή στις πλατφόρμες του Συλλόγου. Ο ίδιος προσδοκά μία τελική τιμή 10 – 15 ευρώ τον μήνα για κάθε επιχείρηση, καθώς επιθυμεί να είναι «η οικονομικότερη συνδρομή στην Ελλάδα». Όπως ομολογεί για το συγκεκριμένο σχέδιο το 2021 χάθηκε επειδή ο ΕΣΘ προσπάθησε για το καλύτερο δυνατό για τα μέλη του, αλλά ατύχησε στις συνεργασίες, ενώ ταυτόχορονα διαβεβαιώνει ότι «το 2022 θα κερδίσουμε τον χαμένο χρόνο, αφού το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε και θα παραμείνει στις καταναλωτικές συνήθειες μαζί με τα φυσικά καταστήματα και μετά την πανδημία».  

Πηγή: voria.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial