Μπορεί η αγορά της Θεσσαλονίκης να είναι ανοιχτή με την μέθοδο του click away ωστόσο όπως λένε οι καταστηματάρχες αυτό δεν φτάνει για να κάνουν τζίρο.

«Δεν υπάρχει κάτι να πούμε ότι κερδίζουμε στο οικονομικό κομμάτι βλέπουμε όμως την ανάγκη του κόσμου να βγουν να περπατήσουν να κάνουν αγορές. Αλλά είναι δύσκολο ο κόσμος να αγοράσει δεν μπορεί να δοκιμάσει, να δει» λέει η Μαρία στο Ράδιο Θεσσαλονίκη η οποί έχει κατάστημα στο κέντρο της πόλης.

Ο κόσμος κυκλοφορεί στην πόλη ωστόσο τα ραντεβού που κλείνονται είναι για συγκεκριμένες αγορές και ο πελάτης δεν μπορεί να μπει μέσα στο κατάστημα για να δει κάτι που μπορεί να τον ενδιαφέρει.

Παράλληλα η μέθοδος του click away δημιουργεί πρόβλημα στα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης όπου τις περισσότερες φορές οι πελάτες χρειάζεται να δοκιμάσουν το προϊόν πριν το αγοράσουν.

«Έχω αρκετές επιστροφές. Ο πελάτης θα υπολογίσει το νούμερό του αλλά συνήθως μετά κλείνουν ραντεβού για να αλλάξουν νούμερο ή το προϊόν ή να υπάρξει και επιστροφή χρημάτων» σημειώνει η Μαρία.

«Το αστείο και συνάμα άσχημο γεγονός είναι ότι οι πελάτες νομίζουν ότι μπορούν να μπουν με την μέθοδο του click in shop. Εκπλήσσονται όταν τους λες ότι δεν μπορείς να μπεις μέσα» υπογραμμίζει.

ΠΗΓΗ: thessnews.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial