Ο πραγματογνώμονας της οικογένειας του Mad Clip, Παναγιώτης Μαδιάς, αναλύει τι είδε στο μοιραίο αυτοκίνητο και κυρίως, τι είναι αυτό που ενδεχομένως προκάλεσε το θανατηφόρο τροχαίο.
Συγκεκριμένα, στο πόρισμα που δημοσιέυει η Real, ο πραγματογνώμονας λέει ότι «η ταχύτητα πρόσκρουσης του αυτοκινήτου στη μεταλλική κολόνα ήταν μικρότερη της αρχικής ταχύτητας του οχήματος η οποία υπολογίζεται στα 134χλμ /ώρα, λόγο της επιβράδυνσης που υφίσταται το όχημα ολισθαίνοντας με τους τροχούς του. Έτσι, την ταχύτητα πρόσκρουσης την υπολογίσαμε στα 80-85χλμ/ώρα. Σε παρόμοιες προσκρούσεις είχαμε θανατηφόρους τραυματισμούς ακόμη και με 65χλμ/ώρα» .
Αποκλείει το ενδεχόμενο εμπλοκής άλλου
Για τη μοιραία στιγμή που το αυτοκίνητο ξέφυγε από την πορεία του, ο πραγματογνώμονας αναφέρει: «Την 5ημέρα μετά το συμβάν υπέπεσε στην αντίληψή μου υλικό από τις κάμερες του παρακείμενου πρατηρίων καυσίμων και αποκλείστηκε το ενδεχόμενο εμπλοκής κάποιου άλλου οχήματος, ζώου ή πεζού.
Ερμηνεύοντας λοιπόν το υλικό παρατηρήσαμε τα εξής: Το αυτοκίνητο εξέρχεται με επιτυχία το καμπυλόγραμμο τόξο της δεξιάς στροφής και μέσα στην ευθεία παρατηρείται μια πολύ μικρή δεξιόστροφη κίνηση (μικρή περιστροφή) του αυτοκινήτου και εν συνεχεία βλέπουμε όλως παραδόξως μια αλλοπρόσαλλη και μη αναμενόμενη εντελώς ξαφνική εκτροπή του αυτοκινήτου με φόρα και κατεύθυνση αριστερόστροφη.
Εν συνεχεία επέρχεται η πρόσκρουσή του στο μεταλλικό ιστό φωτισμού αφού προηγουμένως διέγραψε τόξο 210 μοιρών».
Τι μπορεί να συνέβη
Σε αυτό, το πιο κρίσιμο ερώτημα, ο κύριος Μαδιάς, δίνει τη δική του απάντηση.
«Η πιθανολογούμενη εκτίμησή μου ως προς τα αίτια είναι ότι αυτά θα πρέπει να αναζητηθούν στο αν συνέβη κάτι στον οδηγό ή στο αυτοκίνητο. Μήπως σε αυτή τη στιγμή ο οδηγός, αντιλαμβανόμενος ότι πάει να χάσει τον έλεγχο του οχήματος, προβαίνει σε ξαφνικό υπερδιορθωτικό ελιγμό προς τα αριστερά. Χάνοντας εντελώς τον έλεγχο του οχήματος, με τα επερχόμενα αποτελέσματα».
Όσο για τα λάστιχα του αυτοκινήτου, ο πραγματογνώμονας είναι ξεκάθαρος: «Κατά τον έλεγχο των ελαστικών του αυτοκινήτου διαπιστώθηκε ότι ήταν σε καλή κατάσταση και με υπόλοιπο χρόνο ζωής.
Ο τύπος των ελαστικών ήταν Semi Slick. Ένα ελαστικό πίστας βελτιστοποιημένο για χρήση σε στεγνή πίστα και η κορυφαία έκδοσή του για κορυφαίες επιδόσεις σε στεγνές πίστες αγώνων. Σε βρεγμένες πίστες ή δρόμους τα ίδια ελαστικά και ειδικά όταν είναι φθαρμένα, μπορούν να επηρεαστούν πάρα πολύ από φαινόμενα υδρολίσθησης».
Πηγή: real.gr