Τον ιταλικό καφέ «Caffè Vergnano» έφερε στην ελληνική αγορά η Coca-Cola Τρία Έψιλον.

Coca-Cola 3Ε: Επενδύει δυναμικά στην αγορά του καφέ

«Μεγάλο στοίχημα» αποτελεί η αγορά του καφέ για την Coca-Cola Τρία Έψιλον, η οποία ενισχύει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της στην κατηγορία, με το λανσάρισμά του ιταλικού καφέ «Caffè Vergnano».

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον έχει ήδη παρουσία στην αγορά του καφέ με την Costa Coffee ενώ με την προσθήκη του Caffè Vergnano επιχειρεί να διευρύνει τις επιλογές για τους καταναλωτές της. Πρόκειται εξάλλου για δύο brand με διαφορετικά χαρακτηριστικά, με το Caffè Vergnano να αποτελεί έναν πιο premium καφέ, τον κλασικό ιταλικό espresso.

Όπως επεσήμανε η Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, Μαρία Αναργύρου-Νίκολιτς, κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης η αγορά του καφέ για την Ελλάδα είναι τεράστια και αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική κατηγορία για το portfolio της εταιρείας.

Σημειώνεται ότι αυτή τη στιγμή το μερίδιο της Coca-Cola Τρία Έψιλον στην συγκεκριμένη αγορά (με το brand Costa Coffee έως τώρα) φτάνει το 5,5% στην κατηγορία της κάψουλας και το 8% στον αλεσμένο εσπρέσο ενώ στόχος, σύμφωνα με την κ. Αθηνά Ποπώφ, CoffeePrSpirits και Snacks Business Director της CocaCola Τρία Έψιλον είναι πολύ σύντομα να φτάσει το 10%.

Η επένδυση που γίνεται στην Caffè Vergnano, όπως σημείωσε η κ. Μαρία Αναργύρου-Νίκολιτς, είναι επιπλέον των 75 εκατ. ευρώ του επενδυτικού πλάνου που έχει προγραμματίσει η εταιρεία για την περίοδο 2022-2023. Στo μετοχικό κεφαλαίο της ιταλικής εταιρείας η Coca-Cola Τρία Έψιλον έχει αποκτήσει ποσοστό συμμετοχής 30% από το καλοκαίρι του 2021, ενώ από τον Ιανουάριο του 2022 ξεκίνησε το λανσάρισμα του brand αρχικά σε 12 αγορές συνεχίζοντας πλέον και σε άλλες το τρέχον έτος.

Στην ελληνική αγορά η Caffè Vergnano έχει ήδη παρουσία σε 100 σημεία -αποκλειστικά σε καταστήματα ΗORECA- με στόχο το 2023 να φτάσει τα 300 και σε ορίζοντα 5ετίας τα 1000. Διαθέτει προϊοντικό χαρτοφυλάκιο σε μορφή κόκκων και συνολικά 6 blends espresso,σε δύο διαθέσιμες γκάμες, την 1882 Line σε συσκευασίες 100% R-PET 2.5kg και την Classic Line με 4 κωδικούς σε συσκευασία 1kg.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον εστιάζει προς το παρόν στην αγορά του Horeca η οποία αποτελεί βασική προτεραιότητα, όπως επισημάνθηκε και όσο «δυναμώνει» το brand της Caffè Vergnano θα μπορέσει αργότερα να υπάρξει η δυνατότητα για παρουσία και στο retail.

Ο ιταλικός espresso με ιστορία 140 ετών

Ο Caffè Vergnano στην οποία επενδύει η Coca-Cola Τρία Έψιλον, αντιπροσωπεύει τον αυθεντικό ιταλικό espresso, με περισσότερα από 140 χρόνια ιστορίας. Παράγεται από μία ιταλική οικογενειακή επιχείρηση από το 1882 και έδρα τη Santena στην Ιταλία.

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Caffè VergnanoCarolina Vergnano, η οποία παραβρέθηκε στην εκδήλωση για το λανσάρισμα του ιταλικού brand στην Ελλάδα σημείωσε ότι «η ελληνική αγορά ήταν πάντα πολύ σημαντική και αγαπητή σε εμάς.

Τώρα, χάρη στη συνεργασία με την Coca-Cola Τρία Έψιλον, αισθανόμαστε ισχυρότεροι σε σχέση με τις αναπτυξιακές μας φιλοδοξίες. Συνδυάζοντας την εμπειρία, το δίκτυο και την τεχνογνωσία της Coca-Cola Τρία Έψιλον, με την κληρονομιά του καφέ, τα διακεκριμένα προϊόντα και τη βαθιά γνώση του κλάδου, συνθέτουμε τα κατάλληλα εφόδια για να επιταχύνουμε την επέκτασή μας και να φέρουμε τον αυθεντικό espresso μας στους Έλληνες καταναλωτές.»

Πηγή: cnn.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial