Tον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργούν τα ΚΕΠ γνωστοποιεί με ανακοίνωσή του ο δήμος Θεσσαλονίκης. 

Τα ΚΕΠ του δήμου Θεσσαλονίκης, σε εφαρμογή σχετικής εγκυκλίου που εκδόθηκε από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, έως και τις 27/08/2021 θα εξυπηρετούν τους πολίτες μόνον κατόπιν ραντεβού, εκτός αν πρόκειται για διαδικασίες που αφορούν τον εμβολιασμό κατά της COVID-19 ή το γνήσιο της υπογραφής, για τις οποίες δεν απαιτείται ραντεβού.

Η είσοδος πολιτών στα ΚΕΠ θα γίνεται με προτεραιότητα στα ραντεβού και σύμφωνα με τα ισχύοντα μέτρα προστασίας για την αποφυγή συνωστισμού.
Ώρες εξυπηρέτησης πολιτών και επικοινωνίας για ραντεβού:

ΔΕΥΤΕΡΑ – ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 07:30 – 15:00

Οι πολίτες μπορούν να κλείνουν ραντεβού:

–  είτε μέσω της πλατφόρμας rantevou.kep.gov.gr

– είτε μέσω τηλεφωνικής προσυνεννόησης στα τηλέφωνα των ΚΕΠ του Δήμου Θεσσαλονίκης, που είναι:

– ΚΕΠ ΑΓΓΕΛΑΚΗ 4, ΚΕΝΤΡΟ, τηλ. 231-331-6440

– ΚΕΠ ΛΑΓΚΑΔΑ 59, ΞΗΡΟΚΡΗΝΗ, τηλ. 231-350-1040

– ΚΕΠ ΘΕΟΦΙΛΟΥ 25, ΑΝΩ ΠΟΛΗ, τηλ. 231-331-8392

– ΚΕΠ ΔΟΡΥΛΑΙΟΥ 72, ΤΟΥΜΠΑ, τηλ. 2310-954-371

– ΚΕΠ ΜΑΡΚΟΥ ΜΠΟΤΣΑΡΗ 63-65, τηλ. 231-331-6330

– ΚΕΠ ΜΟΥΣΤΑΚΛΗ 1, ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ, τηλ. 231-331-6360.

Πηγή: thessnews.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial