ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: AΝΕΦΑΡΜΟΣΤΟ ΤΟ CLICK AWAY ΣΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ

Σε ποιους κλάδους δεν μπορεί να λειτουργήσει το click away – «Σκοτώνουν τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα» τονίζει στη Voria. gr o πρόεδρος του ΕΣΘ.

«Μέρα με τη μέρα σκοτώνουν τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα. Αναρωτιέμαι ποιος σκέφτηκε ότι το click away μπορεί να εφαρμοστεί στο λιανεμπόριο» αναφέρει αφοπλιστικά, μιλώντας στη Voria.gr, o πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης υπογραμμίζοντας πως «είναι σχεδόν αδύνατη σε κάποιες περιπτώσεις η εφαρμογή του click away. Για παράδειγμα στην ένδυση, ή την υπόδηση που χρειάζεται δοκιμή των προϊόντων. Δεν έχω ακούσει κανέναν να παραγγέλνει ένα μπλε κοστούμι, νούμερο 50, και να πηγαίνει να το παραλάβει από το κατάστημα».

Αξίζει να σημειωθεί πως με τη συγκεκριμένη μέθοδο, γίνεται η παραγγελία από τον καταναλωτή στο κατάστημα ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά, η παραγγελία ετοιμάζεται, ο πελάτης κλείνει ραντεβού με τον καταστηματάρχη και στη συνέχεια πηγαίνει έξω από το κατάστημα για να παραλάβει την παραγγελία του. Στην τακτική αυτή, αναφέρθηκε τις τελευταίες ημέρες κατ΄επανάληψη ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης επισημάνοντας πως είναι ένα τρόπος ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός στα καταστήματα.

«Μόνο δυσλειτουργία θα φέρει στην αγορά το click away και κάποιοι, ιδιαίτερα όσοι έχουν ηλεκτρονικά καταστήματα θα ωφεληθούν ακόμη περισσότερο από την εφαρμογή του» αναφέρει έμπορος υποδημάτων, επισημαίνοντας πως η μικρομεσαία επιχειρηματικότητα στηρίζεται και στην ανθρώπινη επαφή. «Δεν μπορεί κανείς να αγοράσει ένα ζευγάρι παπούτσια που τα είδε σε μια βιτρίνα, δεν ξέρει πως θα του εφαρμόζουν. Κάποιες φορές το νούμερο από εταιρεία σε εταιρεία διαφοροποιείται. Πως θα κάνει λοιπόν την αγορά του; Ή θα τη μεταθέσει για το μέλλον, ή θα ψωνίσει, ηλεκτρονικά, κάποιο brand που έχει ξαναγοράσει και γνωρίζει την εφαρμογή του» συμπληρώνει ο ίδιος έμπορος.

«Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν έχουν ούτε ηλεκτρονικά καταστήματα, ούτε φυλλάδια για να δει ο καταναλωτής τα προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει. Στην ουσία αποκλείουν τα μικρομεσαία καταστήματα που δραστηριοποιούνται στην ένδυση και στην υπόδηση. Το click away μπορεί να λειτουργεί για ηλεκτρονικές και ηλεκτρικές συσκευές, για παιχνίδια, για εποχικά ενόψει των Χριστουγέννων, τα οποία βέβαια οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν να τα δουν στη φυσική τους μορφή. Σίγουρα όμως δεν μπορεί να λειτουργήσει στο σύνολο της αγοράς» σημειώνει ο κ. Φιλιππίδης.    

«Ασφαλή τα εμπορικά καταστήματα»

Όπως λένε έμποροι της Θεσσαλονίκης, το άνοιγμα του λιανεμπορίου αναμφίβολα θα γίνει σε συνάρτηση με τα επιδημιολογικά στοιχεία και τις προτάσεις των ειδικών, ωστόσο είναι ζωτικής σημασίας να μη χαθεί ο χριστουγεννιάτικος τζίρος. Παράλληλα επισημαίνουν πως η κυβέρνηση έχει αναγνωρίσει ότι τα εμπορικά καταστήματα δεν αποτελούν πηγές μετάδοσης της πανδημίας.

«Η μικρομεσαία επιχείρηση είναι απολύτως ασφαλής. Τηρούσαμε τα πρωτόκολλα και θα τα τηρήσουμε στο έπακρο για να προστετευτούμε εμείς, οι εργαζόμενοι μας και οι πελάτες. Στον δικό μας κλάδο δεν καταγράφηκαν κρούσματα κορωνοϊού» υπογραμμίζει ο πρόεδρος του ΕΣΘ.

Σημειώνεται ότι τις προηγούμενες μέρες η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας απέστειλε επιστολή προς τον Πρωθυπουργό επισημαίνοντας την «επείγουσα ανάγκη να επαναλειτουργήσουν τα εμπορικά καταστήματα» αναφέροντας πως «τα μικρά και μεσαία εμπορικά καταστήματα, όπως επανειλημμένως έχει καταγραφεί στις επιδημιολογικές μετρήσεις και έχει αναγνωρίσει η ίδια η κυβέρνηση, δεν αποτελούν πηγές μετάδοσης της πανδημίας».

Πηγή: voria.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial