Ανηφορίζει Θεσσαλονίκη η Swiss Corner – Ποια είναι η αλυσίδα που πιάνει Τσιμισκή

Διαθέτει πλούσια γκάμα μπιζού σε ελκυστικές τιμές – Στα σχέδιά της άνοιγμα και σε άλλες πόλεις της Βόρειας Ελλάδας, σε νησιά αλλά και στο εξωτερικό

Τα κοσμήματα αποτελούσαν και αποτελούν τα πλέον αγαπημένα αξεσουάρ των γυναικών. Όταν μάλιστα η ποικιλία τους είναι μεγάλη και η τιμή τους άκρως ελκυστική τότε η διάθεση για την απόκτηση τους γίνεται ακόμη εντονότερη.

Αυτή την… ανάγκη έρχεται  να ικανοποιήσει η αλυσίδα φο μπιζού, Swiss Corner, που ανοίγει το πρώτο της κατάστημα εντός του επόμενου μήνα στην οδό Τσιμισκή, στον αριθμό 74.

Η Swiss Corner «γεννημένη» στην Αθήνα με δυο καταστήματα στον πιο εμπορικό δρόμο της πρωτεύουσας, έρχεται στη Θεσσαλονίκη σε ένα στρατηγικό σημείο της οδού Τσιμισκή, εν μέσω κορωνοϊού και φιλοδοξεί να κερδίσει το ενδιαφέρον των γυναικών, κάτι που το έχει καταφέρει τα προηγούμενα χρόνια και με τα άλλα της καταστήματα, πέραν αυτών της Αθήνας, σε Πειραιά, Μύκονο, Κέρκυρα και Ηράκλειο.

«Ήταν σχεδόν απαίτηση των πελατισσών μας να ανοίξουμε κατάστημα και στη Θεσσαλονίκη. Ερχόταν για παράδειγμα στα καταστήματα στην Αθήνα και στη Μύκονο και μας έλεγαν «στη Θεσσαλονίκη να ανοίξετε κατάστημα». Μας έδωσαν μέχρι και στίγμα, σε ποιο σημείο της οδού Τσιμισκή να τοποθετηθούμε» λέει χαρακτηριστικά στη Voria.gr ο Παναγιώτης Τσιβράς, διευθύνων σύμβουλος της Swiss Corner επισημαίνοντας πως μόλις άδειασε το συγκεκριμένο κατάστημα, στον πλέον δημοφιλή δρόμο της νύμφης του Θερμαϊκού «αμέσως στραφήκαμε σε αυτό καθώς διαθέτει τις προδιαγραφές, στις οποίες αναπτύσσεται η αλυσίδα».

Η άνοδος της Swiss Corner προς τη Θεσσαλονίκη, προγραμματιζόταν για νωρίτερα, ωστόσο ο κορωνοϊός που δημιουργεί προσκόμματα σε όλους τους επιχειρηματίες, έφερε μικρές καθυστερήσεις στην υλοποίηση των σχεδίων της αλυσίδας.
 
Πάντως πέρα από την έναρξη του καταστήματος στη Θεσσαλονίκη μελετάται άνοιγμα και σε άλλες, τουλάχιστον, δύο πόλεις της Βόρειας Ελλάδας, αλλά και σε στρατηγικά σημεία νησιών.

Ιδιαίτερα αγαπητό είναι το brand στις Ιταλίδες, αλλά και στις Νοτιοαμερικάνες, που επισκέπτονται τα καταστήματα της αλυσίδας στα νησιά όπου διατηρεί καταστήματα. Όπως εξηγεί ο κ. Τσιβράς, οι συγκεκριμένες πελάτισσες αγαπούν ιδιαίτερα τα μπιζού και το ταπεραμέντο τους μοιάζει ιδιαίτερα με αυτό των Ελληνίδων.

Μάλιστα η Swiss Corner έχει ήδη σκανάρει τις αγορές σε παραθαλάσσιες περιοχές της Ιταλίας, μεταξύ αυτών τις δημοφιλή Αμάλφι και Ποζιτάνο, αλλά και περιοχές της Νότιας Γαλλίας,  προκειμένου να κάνει επέκταση και εκτός των ελληνικών τειχών.

Την εταιρεία που αρχικά δραστηριοποιούνταν στα ρολόγια και τις βέρες ξεκίνησε ο πατέρας του κ. Τσιβρά, με δύο καταστήματα στην οδό Πανεπιστημίου το 1977. Το τιμόνι της εταιρείας πέρασε στο σημερινό διευθύνοντα σύμβουλο της αλυσίδας το 1999, ενώ η μετεξέλιξη της με τη σημερινή μορφή ξεκίνησε από το 2014.


 

Πηγή: voria.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial