Πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνεδρίαση της Συντονιστικής Επιτροπής Διαχείρισης Covid -19, την οποία συντονίζει ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Χρήστος Ταξίδης παρουσία του Δημάρχου Κορδελιού Ευόσμου κ. Κλεάνθη Μανδαλιανού.
Ως μέλη συμμετέχουν: η Αντιδήμαρχος Αθλητισμού κ. Μαρία Γαβαλά, η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού κ. Αθηνά Παμπουκίδου, ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Γιώργος Σταυρίδης, η Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος Παιδείας κ.Ολγα Αθανασιαδου Νέδου, η Διευθύντρια Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Φωτεινή Δεμέτη, ο Διευθυντής Αθλητισμού- Πολιτισμού κ. Γιώργος Μπουζίκας και από το Γραφείο Τύπου του Δήμου η δημοσιογράφος Νίκη Στρατηλάτη.
Όπως είναι γνωστό η απόφαση για την επιβολή σκληρού lockdown στο Δήμο Κορδελιού Ευόσμου ελήφθη λόγω της ανησυχίας των ειδικών για τη διασπορά της νοτιοαφρικανικής μετάλλαξης και τα μέτρα είναι σε ισχύ από το Κυριακή 21 Φεβρουαρίου, έως τη Δευτέρα 1 Μαρτίου.
Μετά από διαλογική συζήτηση, ανταλλαγή θέσεων , κατάθεση προτάσεων και τη σύμφωνη γνώμη του Δημάρχου, ο Συντονιστής της Επιτροπής κ. Χρήστος Ταξίδης ανακοίνωσε τους πρώτους άξονες δράσης του Διαχειριστικού Οργάνου που θα τεθούν σε ισχύ, με στόχο την εξασφάλιση της υγείας των δημοτών και την εφαρμογή των μέτρων προστασίας από το πρωί της Δευτέρας 22.2.2021 και είναι οι εξής:
1. Για τις αστικές συγκοινωνίες, μετά από επικοινωνία που είχε σήμερα Δευτέρα 22.2.2021 ο συντονιστής της Επιτροπής κ. Χρήστος Ταξίδης προς τον Διευθύντα Σύμβουλο του ΟΑΣΘ κ. Σκόδρα, ο ΟΑΣΘ ανταποκρίθηκε στο αίτημα του Δήμου προκειμένου να αυξηθούν τα δρομολόγια από και προς τον Δήμο μας, τις ώρες αιχμής κατά τις οποίες οι εργαζόμενοι πηγαίνουν στη δουλειά τους, ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός.
2 . Καθημερινή ενημέρωση των δημοτών, αναφορικά με την πορεία της εξέλιξης της μετάδοσης του covid-19 στο Δήμο μας, α)από την ιστοσελίδα του Δήμου www.kordelio-evosmos.gr, β) τον λογαριασμό του Δήμου στο Facebook: ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΣ και γ) από τα ΜΜΕ και δ) με την παράλληλη χρήση κάθε δόκιμου επικοινωνιακού μέσου ( έντυπα, αφίσες κλπ), (υπεύθυνες κ. Όλγα Αθανασιάδου Νέδου και Αθηνά Παμπουκίδου).
3. Συντονισμός τήρησης μέτρων- ενημέρωση πολιτών με την υποστήριξη της Δημοτικής Αστυνομίας, της Ελληνικής Αστυνομίας με υπεύθυνη την Αντιδημάρχο κ. Μαρία Γαβαλά.
4. Άμεση ανακοίνωση των σημείων και του χρόνου διεξαγωγής των δωρεάν rapid τεστ που θα διενεργεί ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας στο Δήμο μας από την ιστοσελίδα του Δήμου και τον λογαριασμό του Δήμου στο face book
5. Διεξαγωγή rapid τεστ στο Δήμο καθ΄ όλη τη διάρκεια του lockdown, με υπεύθυνο οργάνωσης τον Πρόεδρο της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής κ. Γιώργο Σταυρίδη.
6. Δημιουργία κλιμακίων από δημοτικούς αστυνόμους και δημοτικούς υπαλλήλους οι οποίοι θα συμβουλεύουν τους Δημότες να τηρούν τα μέτρα ασφαλείας, σε κοινόχρηστους χώρους ( πάρκα, πλατείες, οδός Τρίτση κλπ) προς αποφυγή μετάδοσης της πανδημίας.
7. Επαναλαμβανόμενες συστάσεις προς τους Διευθυντές των Τραπεζών και των super market να μεριμνούν για την τήρηση των μέτρων ασφαλείας με πρώτο την απόσταση και δεύτερο τον αριθμό των εξυπηρετουμένων πολιτών, τόσο εντός όσο και εκτός των καταστημάτων τους.
8. Η επιτροπή θα συνεδριάζει κάθε μέρα δύο φορές, στις 8:00π.μ. και στις 2:00 μ.μ. καθ ΄όλη τη διάρκεια του lockdown.
«Η Συντονιστική Επιτροπή Διαχείρισης Covid 19, απευθύνει έκκληση προς τους δημότες να είναι εξαιρετικά προσεκτικοί, να τηρούν αυστηρά, πιστά και κατά γράμμα τα μέτρα ώστε να αποφευχθεί η περαιτέρω διασπορά της συγκεκριμένης, εξαιρετικά επικίνδυνης μετάλλαξης στο Δήμο μας. Είναι στο χέρι μας. Από μας εξαρτάται», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο δήμος Κορδελιού – Ευόσμου.
ΤΑ ΙΣΧΥΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ ΕΥΟΣΜΟΥ προς αποφυγή διάδοσης του Covid 19
ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΕΩΝ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Εξυπηρέτηση του κοινού με ραντεβού
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
5.00 έως 18.00 εντός των ορίων του Δήμου
εξαιρούνται μετακινήσεις με απαραίτητα δικαιολογητικά : από και προς την εργασία, για λόγους υγείας , για μετάβαση σε τελετή, σε άτομο που χρίζει βοήθεια.
Oι μετακινήσεις εντός Δήμου με sms όπως ίσχυε, με διάρκεια ισχύος 2 ώρες.
ΣΧΟΛΕΙΑ
Αναστολή λειτουργίας όλων των βαθμίδων, εργαστηριακών κέντρων, σχολείων δεύτερης ευκαιρίας, ΙΕΚ, μαθητεία ΕΠΑΛ, Φροντιστηρίων. Εξαιρούνται και λειτουργούν Σχολεία Ειδικής Αγωγής .
Διενέργεια σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΙ
Αναστολή λειτουργίας
ΧΩΡΟΙ ΛΑΤΡΕΙΑΣ/ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ
με παρουσία μόνο θρησκευτικών λειτουργών και βοηθητικού προσωπικού
Τελετές ( Γάμοι, βαπτίσεις, κηδείες μνημόσυνα) με παρουσία 9 ατόμων .
ΕΣΤΙΑΣΗ
Αναστολή λειτουργίας
λειτουργεί take away και delivery
απαγορεύεται η παραμονή πελατών εντός και εκτός καταστήματος
ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΧΑΡΕΣ
Αναστολη λειτουργίας.
ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Λειτουργία με μέγιστη πληρότητα 65%
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Λειτουργούν σουπερ market, φούρνοι, κρεοπωλεία, οπωροπωλεία, ιχθυοπωλεία, ζαχαροπλαστεία, φαρμακεία, πρατήρια καυσίμων, pet shop, καθαριστήρια,
1 άτομο/25m2
2m απόσταση στα ταμεία
ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ
Αναστολή λειτουργίας
ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ
Αναστολή λειτουργίας
ΚΤΕΟ
Λειτουργούν με ραντεβού έως 17:30
ΛΑΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
Αναστολή λειτουργίας το Σάββατο και Κυριακή
Λειτουργία τις υπόλοιπες μέρες στο 50%
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ
Αναστολή λειτουργίας
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΙΧ
Μέχρι 2 άτομα πλέον του οδηγού. Υπέρβαση μόνο σε περίπτωση που επιβαίνουν ανήλικα ή άτομο που χρήζει βοήθεια.
Αναλυτικά οδηγίες ΦΕΚ (648/Β΄/20-02-2021)
ΠΗΓΗ: thestival.gr