Θεσσαλονίκη: Σε βάθος τριετίας η πρώτη υπερατλαντική πτήση στο “Μακεδονία”

Ποιες είναι οι φετινές αγορές – στόχοι της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για την ανάκαμψη του τουρισμού στην περιοχή.

Στη συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρίες και το αεροδρόμιο «Μακεδονία» επενδύει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, προκειμένου να ενισχύσει τον τουρισμό στην περιοχή, με στρατηγικό στόχο μέσα στα επόμενα τρία χρόνια να φέρει την πρώτη υπερατλαντική πτήση στη Θεσσαλονίκη.

Από ίδιους πόρους, η Περιφέρεια χρηματοδοτεί για φέτος τη συνεργασία με εταιρία, προκειμένου να πραγματοποιήσει το αναγκαίο και επιτυχημένο στο παρελθόν marketing support σε αεροπορικές εταιρίες, που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με το εξωτερικό, με απευθείας πτήσεις.

Ο τομεάρχης Τουρισμού, Αλέξανδρος Θάνος, επισήμανε ότι «το πρόγραμμα του marketing support υλοποιείται με επιτυχία κάθε χρόνο και φέτος θα είναι ιδιαίτερα κρίσιμο, διότι θέλουμε ο τουρισμός να ανακάμψει από τα περσινά δεδομένα, που τα επέβαλε η πανδημία του κορωνοϊού. Η Περιφέρεια συνεργάζεται στενά τόσο με τις αεροπορικές εταιρίες, όσο και με το αεροδρόμιο ‘Μακεδονία’ της Θεσσαλονίκης, με κεντρικό στόχο τη μέγιστη αξιοποίηση των νέων δυνατοτήτων του, από τη λειτουργία του νέου terminal. Μέσα από το πρόγραμμα αυτό θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε τα κανάλια των αεροπορικών εταιριών, ώστε να προβάλλουμε την Κεντρική Μακεδονία ως προορισμό, αλλά και να ανοίξουμε νέες πτήσεις στο αεροδρόμιο, διατηρώντας παράλληλα τις υφιστάμενες, σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Αυτές είναι νέες προοπτικές για το αεροδρόμιο ‘Μακεδονία’, με στρατηγικό στόχο μας να είναι σε εύρος τριετίας να κατορθώσουμε να φέρουμε την πρώτη υπερατλαντική πτήση στη Θεσσαλονίκη».

Για τη φετινή τουριστική περίοδο η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας επενδύει κυρίως στις αγορές της βόρειας και κεντρικής Ευρώπης, στη Μεγάλη Βρετανία, ενώ ανοίγει και ο δίαυλος της Μέσης Ανατολής.

Ο διαγωνισμός για την επιλογή του αναδόχου του προγράμματος θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα.

Έργο του αναδόχου θα είναι η έρευνα και ανάλυση υποστηρικτικών προγραμμάτων marketing για την προώθηση του τουριστικού προορισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες. Αυτή η έρευνα περιλαμβάνει τις πιθανές αγορές στόχους του τουριστικού προορισμού, την ανάλυση των αγορών στόχων και τη στόχευση αεροπορικών εταιρειών που κατά τα τελευταία δύο χρόνια έχουν εισάγει νέους προορισμούς ή έχουν προβεί σε επέκταση των δρομολογίων τους προωθώντας το αεροδρόμιο «Μακεδονία» στα προγράμματά τους.

Επίσης, ο ανάδοχος θα προχωρήσει σε διαμεσολάβηση μεταξύ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με τις αεροπορικές εταιρείες, την παροχή στοιχείων απευθείας πτήσεων και την εφαρμογή υποστηρικτικών προγραμμάτων marketing. Ο διαμεσολαβητής θα μπορεί να διαπραγματευτεί με τις αεροπορικές εταιρείες ενέργειες co-marketing με στόχο τη μεγιστοποίηση της αναγνωρισιμότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικού προορισμού. Επιπλέον, ο διαμεσολαβητής, θα συντονίζει τις ενέργειες co-marketing που θα εφαρμοστούν και θα σχετίζονται με την προώθηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στις αντίστοιχες χώρες με ιδιαίτερο βάρος στο direct marketing και social media σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες.

Επιπλέον, το έργο περιλαμβάνει υποστήριξη σε marketing ενέργειες, η οποία είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη στρατηγική marketing των αεροπορικών εταιρειών. Στόχος είναι η μεγιστοποίηση της αναγνωρισιμότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικού προορισμού σε επιλεγμένες αγορές-στόχους μέσω της προώθησης του στις αγορές αυτές με direct marketing και προβολή σε social media σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες. Η στρατηγική marketing που θα επιλεγεί μπορεί να περιλαμβάνει:

-Προβολή νέων διαδρομών.

-Προώθηση νέων πτήσεων από το αεροδρόμιο «Μακεδοία», καθώς και νέων αεροπορικών εταιρειών.

-Διαδικτυακό marketing μέσα από τα δίκτυα της αεροπορικής εταιρείας (νέα γραμμή, συνδυασμός προορισμού-κόστος ναύλου).

Παραδείγματα ενεργειών co-marketing των αεροπορικών εταιρειών που θα έχουν ως στόχο τη μεγιστοποίηση της αναγνωρισιμότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικού προορισμού είναι:

1.Video-Inflight προβολή: Προβολή video κατά τη διάρκεια των πτήσεων στις οθόνες των αεροπλάνων και στα συστήματα ψυχαγωγίας των εταιρειών.

2.Προβολή των video της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στα κανάλια (YouTube Channel) της αεροπορικής εταιρείας.

3.Posts: Αναρτήσεις σχετικές με τα θεματικά τουριστικά προϊόντα της Κεντρικής Μακεδονίας στα διεθνή κανάλια social media της αεροπορικής εταιρείας π.χ. facebook, προωθώντας το συγκεκριμένο προορισμό.

Πηγή: voria.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial