Η απόφαση αυτή θέλει να περιορίσει προϊόντα με υψηλά ποσοστά ζάχαρης, αλατιού και λιπαρών, όπως σοκολάτες, μπέργκερ, αναψυκτικά, γλυκά, παγωτά, μπισκότα, χυμούς με ζάχαρη, τσιπς και πίτσα, σύμφωνα με το BBC.
Από τα τέλη της επόμενης χρονιάς οι τηλεοπτικές διαφημίσεις για junk food- κάτι που αφορά και δημητριακά πρωινού, γιαούρτια, έτοιμα γεύματα, κοτομπουκιές και παναρισμένο ψάρι- θα επιτρέπονται μόνο από τις 21:00 έως τις 05:30.
Επίσης, διαφημιστικά σποτ για «λιγότερο υγιεινά» γεύματα δεν θα πρέπει να προβάλλονται εκτός αυτών των ωρών. Οι κανονισμοί θα αφορούν τόσο τα «ζωντανά» όσο και τα on-demand προγράμματα και δεν θα επηρεάσουν εταιρείες με λιγότερους από 250 εργαζομένους, όπως τοπικές πιτσαρίες, ινδικά εστιατόρια και ζαχαροπλάστες.
Κανόνες θα μπουν και στο διαδίκτυο, όπου θα απαγορευθούν οι διαφημίσεις τέτοιων προϊόντων. Αυτό αφορά το πληρωμένο περιεχόμενο, κάτι που σημαίνει ότι οι εταιρείες θα εξακολουθήσουν να έχουν τη δυνατότητα προώθησης προϊόντων μέσω των δικών τους blog, εφαρμογών, ιστοσελίδων ή λογαριασμών στα social media.
Ο Μπόρις Τζόνσον έχει θέσει την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας- που επηρεάζει πάνω από το 25% των ενηλίκων στη Βρετανία- ως μια από τις προτεραιότητες της κυβέρνησής του.
«Φοβάμαι ότι έχουμε μια εθνική μάχη με την παχυσαρκία και πρέπει να την αντιμετωπίσουμε», τόνισε ο Βρετανός πρωθυπουργός. «Είναι σημαντικό να στείλουμε ένα μήνυμα. Το κόστος για το εθνικό σύστημα υγείας είναι τεράστιο. Το είδαμε και κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Δυστυχώς η παχυσαρκία μπορεί να είναι ένας από τους παράγοντες κινδύνου για σοβαρή νόσηση», συμπλήρωσε ο Τζόνσον.
Πηγή: BBC