Το resort wear brand Aenean της Ολυμπίας Πέκου αντανακλά την επιστροφή στα… βασικά και έχει κινήσει το ενδιαφέρον μέχρι της βρετανικής Vogue.
Δεν θέλει να τρέχει να προλάβει τη βιομηχανία της μόδας και είναι οπαδός της slow fashion. Πιστεύει πως δεν χρειάζεται φλυαρία στην εμφάνιση και σε μια περίοδο κατά την οποία όλοι μας επιστρέφουμε στα βασικά, εκείνη βλέπει τη φιλοσοφία του brand της, αλλά και τη φιλοσοφία της ζωής της να επιβεβαιώνονται. Άλλωστε, η Ολυμπία Πέκου, δημιουργός του brand ενδυμάτων Aenean (caftan creations and minimal clothing), το οποίο γεννήθηκε πριν από μερικά χρόνια στη Θεσσαλονίκη και έχει καταφέρει να φιγουράρει στις σελίδες του Condé Nast Traveller και να κινήσει το ενδιαφέρον της βρετανικής Vogue, πιστεύει πως ο άνθρωπος πάντα επανέρχεται στα βασικά. Μέσα δε από τις μίνιμαλ δημιουργίες της, όπου κυριαρχούν το λευκό και το μαύρο, θέλει να κάνει τις γυναίκες να αισθάνονται άνετα, να φορούν και να ξαναφορούν τα ρούχα της και να τα αντιμετωπίζουν ως διαχρονικά κομμάτια στην γκαρνταρόμπα τους.
Αν και ξεκίνησε με resort wear και βασικό υλικό το λινό ύφασμα, ενέταξε στις συλλογές της και σύγχρονα, καθημερινά ρούχα, από βαμβακερά και κρεπ υφάσματα, που μια γυναίκα μπορεί να φορά από το πρωί μέχρι το βράδυ. Τον χειμώνα μάλιστα έβγαλε για πρώτη φορά μια capsule συλλογή όπου κυριαρχεί το κρεπ ύφασμα, ενώ ετοιμάζεται για την καλοκαιρινή της πρόταση που θα περιλαμβάνει τόσο resort wear όσο και άλλα γυναικεία ενδύματα. Μάλιστα, στα σχέδιά της είναι να συνοδεύσει τα resort wear και με μια παιδική σειρά.
Από το ταξίδι του μέλιτος στο Μεξικό στα… λινά καφτάνια
Το ταξίδι του μέλιτος της στο Μεξικό ήταν η αρχική αφορμή έμπνευσης για την Ολυμπία Πέκου. Ήθελε να μεταφέρει την ανεμελιά των διακοπών της, όπου το μόνο που χρειαζόταν ήταν καφτάνια, πίσω στην Ελλάδα, δίνοντας όμως στο resort wear μιαν άλλη ταυτότητα, με ένα ανάλαφρο, δροσερό και αέρινο υλικό, το λινό. Ένα επόμενο ταξίδι στο Μαρόκο ήρθε να ενισχύσει τη δημιουργική της επιθυμία και ξεκίνησε το 2016 να σχεδιάζει και να δημιουργεί resort wear. Μάλιστα, επέλεξε ως όνομα το Aenean, που κρύβει μέσα του πολλούς συμβολισμούς: σημαίνει γιασεμί στα λατινικά, ενώ παραπέμπει και στο αέναο της Ελλάδας.
Η Ολυμπία Πέκου, μεγαλωμένη σε μια οικογένεια εμπόρων, σπούδασε αγγλική φιλολογία και για αρκετά χρόνια εργάστηκε στις οικογενειακές επιχειρήσεις. Πάντα όμως είχε το μικρόβιο της μόδας μέσα της. Της άρεσε να κάνει συνδυασμούς, πρόσεχε τα αξεσουάρ και τα παπούτσια και αγαπούσε την καλαισθησία. Όταν ήταν πιο μικρή, πειραματιζόταν περισσότερο, για να καταλήξει όμως μεγαλύτερη να υιοθετήσει μίνιμαλ γραμμές και να ακολουθήσει τη φιλοσοφία του less is more.
Έτσι, από την πρώτη στιγμή επέλεξε για τα καφτάνια της το λευκό και το μαύρο χρώμα και αργότερα πρόσθεσε το γκρι και το κόκκινο. Άλλωστε, θεωρεί πως το λευκό και το μαύρο είναι τα πιο ωραία χρώματα και τα βασικά σε μια γκαρνταρόμπα. Όλη η φιλοσοφία της ήταν από την αρχή μίνιμαλ. Παρόλο που ασχολήθηκε με resort wear, δεν ήθελε να δώσει το σύνηθες έθνικ χρώμα της Ελλάδας, αλλά να φέρει το μυστήριο χωρών όπως το Μαρόκο και να το προσαρμόσει σε ελληνικές δημιουργίες που να θυμίζουν καλοκαίρι. Τα ρούχα της τοποθετήθηκαν σε νησιά, όπως η Σαντορίνη και τα Κύθηρα, σε resort στη Χαλκιδική, αλλά και σε καταστήματα στη Θεσσαλονίκη. Και μια μέρα κι ενώ η μόνη της προβολή ήταν ο λογαριασμός του Aenean στο Instagram, η Ολυμπία Πέκου έλαβε ένα μέιλ από το διεθνούς φήμης ταξιδιωτικό περιοδικό Condé Nast Traveller που την ενημέρωνε ότι ήθελε να παρουσιάσει το brand στις σελίδες του. Λίγο καιρό αργότερα δέχθηκε αντίστοιχη κρούση και από τη βρετανική Vogue.
Πηγή: voria.gr