ΕΡΕΥΝΑ: ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΟΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ – ΕΚΡΗΞΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Έρευνα σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα αποκαλύπτει σημαντικά στοιχεία που σκιαγραφούν την κίνηση της εορταστικής αγοράς στη σκιά του δεύτερου lockdown.

Μικρότερο μπάτζετ θα διαθέσουν φέτος για τα χριστουγεννιάτικα ψώνια τους πάνω από τους μισούς καταναλωτές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όπως προκύπτει από την έρευνα που διεξήγαγαν η ADMINE, το Graduate School του Deree – The American College of Greece και το ACT – Αmerican College of Thessaloniki | a division ofAnatolia College Greece.

Συγκεκριμένα, η έρευνα αποκαλύπτει σημαντικά στοιχεία που σκιαγραφούν την κίνηση της αγοράς αυτές τις γιορτές, σύμφωνα με τα οποία η αγοραστική δύναμη του κόσμου προβλέπεται μειωμένη, με το 57% των καταναλωτών να δηλώνει πως θα διαθέσει μικρότερο budget για τις Χριστουγεννιάτικες του αγορές συγκριτικά με πέρυσι. Παράλληλα, οι καταναλωτές εκφράζουν ανησυχία για το άνοιγμα των καταστημάτων αν και υπάρχει επιθυμία να τα επισκεφθούν.

Την ίδια ώρα, οι διαδικτυακές αγορές έχουν αυξηθεί κατά 72% σε σύγκριση με το πρώτο lockdown, καθώς ένας στους δύο καταναλωτές δηλώνει πως θα προτιμήσει κυρίως αυτόν τον τρόπο για τις αγορές του.

Αίσθηση προκαλεί ότι η πλειοψηφία των ερωτώμενων δήλωσαν ότι το μειωμένο εισόδημα τους ώθησε σε μικρότερο χριστουγεννιάτικο budget (38%), αλλά και η απαισιοδοξία για την ελληνική οικονομία (33%).

Παράλληλα, 7 στους 10 απάντησαν οτι δεν σκοπεύουν να ξοδευουν πάνω από 200 αυρώ για τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους.

Σχεδόν 4 στους 10 καταναλωτές δείχνουν μεγάλη ανησυχία για το άνοιγμα των καταστημάτων. Συγκεκριμένα, αρκετοί είναι αυτοί που δήλωσαν μέτρια (35%) αλλά και μεγάλη (38%) ανησυχία για να επισκεφθούν ένα φυσικό κατάστημα μετά το άνοιγμα της αγοράς.

Ακόμη, το 55% δηλώνει πρόθυμο να κάνει τις αγορές του σε κοντινά συνοικιακά μαγαζιά παρά σε μεγάλες αλυσίδες.

Η έρευνα διεξήχθη σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα κατά τη διάρκεια του 2ου πανελλαδικού lockdown (21-23 Νοεμβρίου) σε δείγμα 575 καταναλωτών.

O Τηλέμαχος Μαυράκης, CEO της ADMINE τονίζει ότι «Οι πρωτόγνωρες συγκυρίες χρήζουν πρωτόγνωρων συνεργασιών και μεγάλων πρωτοβουλιών. Η σύμπραξη με δύο κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα και η πρώτη μας έρευνα για το ελληνικό καταναλωτικό κοινό, σηματοδοτούν μια νέα εποχή για την ADMINE. Την στιγμή πουο εμπορικός και επιχειρηματικός κόσμος έχει εναποθέσει τις ελπίδες του στην Χριστουγεννιάτικη αγορά, απαντάμε με insights και όχι με υποθέσεις». 

Ο Δημήτρης Δημακάκος, Consumer Research & Insights Director τηςADMINE κατέληξε στο συμπέρασμα «O COVID-19 έχει αναμφίβολα επιταχύνει τη μετάβαση προς το ψηφιακό κανάλι. Από την άλλη πλευρά, η εμπειρία αγοράς σε ένα φυσικό κατάστημα, απαιτεί μια σειρά προφυλάξεων που δεν πρέπει να περάσουν απαρατήρητες από τα brands. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ένας καταναλωτής, θα περάσει από διαφορετικά κανάλια και μορφές επικοινωνίας, το omnichannel γίνεται επιτακτική ανάγκη για τα brands ώστε να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες τους».

Πηγή: voria.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial