Μια start up της πόλης κάνει πιο εύκολες τις μετακινήσεις μας

Μια ελληνική start up που γεννήθηκε και δραστηριοποιείται στη Θεσσαλονίκη , και κάνει πιο εύκολες και γρήγορες τις μετακινήσεις μας, σεβόμενη το περιβάλλον είναι η Μy Rise Scooters.

Με 300 ηλεκτρονικά πατίνια (scooter) σε 72 σημεία του πολεοδομικού συγκροτήματος η εταιρεία, που άρχισε να δραστηριοποιείται από τον Γενάρη του 2020, και οι εγκαταστάσεις της βρίσκονται στην περιοχή των Σφαγείων, έχει ως στόχο την απλή προσιτή μετακίνηση, με μηδέν ρύπους.

patinia-3.jpg

«Θέλουμε να βοηθήσουμε ώστε να αποσυμφορηθεί το κέντρο από την χρήση ΙΧ», ανέφερε το μεσημέρι της Παρασκευής ο General Manager της Rise Scooters κ. Κωνσταντίνος Κουντουρίδης. Πρόσθεσε την σημασία συνεργασίας ιδιωτικών και δημόσιων φορέων μεταφοράς, καθώς και την ανάγκη να συμπληρώνει το ένα μέσο μεταφοράς το άλλο. Εξήγησε ότι η ιδέα για την εταιρία προέκυψε από την ανάγκη να γίνει ένα μοντέλο σκούτερ που θα ήταν σχεδιασμένο με βάση τις ιδιαιτερότητες της πόλης. «Κάθε πόλη έχει το δικό της οδικό δίκτυο, διαφορετικούς κοινωνικούς παράγοντες. Ένα μοντέλο που αντιγράφει τα διεθνή πρότυπα δεν είναι πάντα και το σωστό», τόνισε.

Μιλώντας για το κόστος της μεταφοράς με σκούτερ σχολίασε πως είναι προσιτό για όλους. «Με το σκούτερ η μία ώρα κοστίζει περί τα 10 ευρώ και συνήθως οι περισσότερες διαδρομές δεν ξεπερνούν τα 3 ευρώ», ανέφερε. Μάλιστα υπογράμμισε πως τελευταία υπάρχει ιδιαίτερη ανταπόκριση στο φοιτητικό πρόγραμμα που παρέχει έκπτωση 25% στους χρήστες. «Κάθε μέρα έχουμε περισσότερες από 500 αιτήσεις» τόνισε. Εξάλλου αποκάλυψε πως σχεδιάζεται και αντίστοιχο εκπτωτικό πρόγραμμα για οικογένειες με χαμηλό εισόδημα.

patinia-4.jpg

Παράλληλα υπάρχει και η ιδέα για έκπτωση σε συνδυασμό με την χρήση λεωφορείων ΟΑΣΘ.

Ο κ. Κουντουρίδης είπε πως μετά την πανδημία υπάρχει πλέον η ανάγκη για πιο ασφαλείς μετακινήσεις. Και στο πλαίσιο αυτό υπήρξε μια στροφή και προς την χρήση σκούτερ. Και μπορεί το καλοκαίρι να το επέλεγαν οι επιβάτες περισσότερο για διασκέδαση (80% διασκέδαση, 20% για δουλειά) όμως από τον Σεπτέμβρη και μετά το προτιμούν περισσότερο για τις μετακινήσεις στη δουλειά ή στις σπουδές τους(80% έναντι 20% για διασκέδαση). Αξίζει να σημειωθεί πως τα οχήματα περνούν τρεις φορές την εβδομάδα για τεχνικό έλεγχο, και φυσικά απολυμαίνονται. Όσο για τον σχεδιασμό τους; Το δεύτερο μοντέλο που χρησιμοποιεί η εταιρεία διακρίθηκε από τους New York Times ως το καλύτερο πατίνι για το 2020. Και μπορεί η Θεσσαλονίκη να είναι η έδρα, όμως υπάρχει ενδιαφέρον για συνεργασία από άλλες πόλεις εντός και εκτός συνόρων.

patinia-2.jpg

Απαντώντας σε ερώτηση για τους βανδαλισμούς που γίνονται σε οχήματα από τους χρήστες ο κ. Κουντουρίδης ανέφερε πως «6 σκούτερ έχουν βρεθεί στη θάλασσα, με τη βοήθεια και του drone τους που λέγεται “Θεσσαλονίκη” ενώ σε δύο περιπτώσεις έχει σχηματιστεί και δικογραφία καθώς είναι γνωστή η ταυτότητα των ενόχων. Παράλληλα υπήρξανε πέντε περιπτώσεις κλοπών, τρεις εκ των οποίων έχουν διαλευκανθεί. Δεν υπάρχει καμία ελαστικότητα σε αυτό το κομμάτι. Το να καταστρέφεις ξένη περιουσία γιατί δεν έχεις αρχές, είναι κάτι που δεν το συγχωρώ», ανέφερε ο ίδιος.

patinia-6.jpg

Τέλος μιλώντας για το νομικό πλαίσιο εξέφρασε την πεποίθηση πως το κανονιστικό πλαίσιο θα είναι έτοιμο μέχρι το 2021. Όσο για την χρήση κράνους είπε πως είναι σε συζητήσεις με δύο ελληνικές εταιρείες κατασκευής κρανών.

patinia-1.jpg

ΠΗΓΗ: typosthes.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial