Νέα οδηγία της ΕΛ.ΑΣ. για τα καταστήματα: Πώς βεβαιώνονται πρόστιμα στους “πονηρούς” με τα πολλαπλά SMS

Το άνοιγμα του λιανεμπορίου συνοδεύτηκε από ένα ανησυχητικό «τσουνάμι» καταναλωτών που το Σάββατο και την Κυριακή κατέκλυσαν τα καταστήματα της χώρας.

Ηδη από το Σάββατο είχε διαπιστωθεί ότι κάποιοι «πονηροί» έστελναν πολλαπλά SMS μετακίνησης προκειμένου να παρατείνουν… ες αεί τις βόλτες τους στα καταστήματα. Αυτό είναι και ο λόγος που εξετάζονται προτάσεις για το λανσάρισμα μιας εφαρμογής (app) που θα λειτουργεί ως χρονόμετρο ή τη θέσπιση ενός «κόφτη» για τα SMS που μπορούν να στέλνουν οι πολίτες.

Ο Σταύρος Μπαλάσκας, πρόεδρος της ΠΟΑΣΥ, μιλώντας στο OPEN, υποστήριξε ότι «βγήκαν όλοι έξω (το Σαββατοκύριακο). Είχαμε ουρές 100 και 200 μέτρων κυρίως σε καταστήματα ένδυσης και υπόδησης και ιδιαίτερα στην Ερμού. Ομως έγινε χαμός σε όλη την Ελλάδα, τη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα, τον Βόλο και την Πάτρα. Δεν μπορούσαμε να προβλέψουμε ότι θα είναι σε αυτή την έκταση».

Υπέρβαση ορίων έως και κατά 7 ώρες -Πώς έπιασαν τους «πονηρούς»

Σύμφωνα με τον κ. Μπαλάσκα, βεβαιώθηκαν πολλά πρόστιμα έξω από τα καταστήματα για υπέρβαση ορίου SMS. Πώς όμως το κατάφερε αυτό η ΕΛ.ΑΣ; Ο πρόεδρος της ΠΟΑΣΥ εξήγησε ότι προέκυψε μια νέα εντολή: «να μπορούμε να ελέγχουμε τα SMS και να κάνουμε αντιπαραβολή με την ώρα της απόδειξης αγοράς».

Ο Σταύρος Μπαλάσκας είπε ότι διαπιστώθηκε πως αρκετοί πολίτες έσβηναν τα SMS και έστελναν άλλα, ενώ κάποιοι δεν είχαν στείλει καθόλου. Σε κάποιες περιπτώσεις «παρατηρήθηκαν αποκλίσεις 4, 5, 6 και 7 ωρών (από το όριο των 2 ωρών)».

ΠΗΓΗ: thestival.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial