Σκέρτσος: Το freedom και το data pass πέτυχαν και έπεισαν τους νέους να εμβολιαστούν

Με μία ανάρτησή του στο Facebook ο υπουργός Επικρατείας, Άκης Σκέρτσος, παραθέτει τον θετικό αντίκτυπο που είχαν σε συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες οι καμπάνιες ενθάρυνσης του εμβολιασμού.

Όπως γράφει, είναι θετικό που γίνονται εκστρατείες και από τα κόμματα της αντιπολίτευσης σημειώνοντας πως ο εμβολιασμός δεν θα έπρεπε να αποτελούν πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης εξαρχής.

Μιλώντας για τα τρία νέα σποτ της Επιχείρησης Ελευθερία ο Άκης Σκέρτσος σημειώνει πως απευθύνονται σε τρεις διακριτές ομάδες:

Τους πολίτες άνω των 60 ετών που ζουν σε ημιαστικές περιοχές και δεν έχουν ακόμη εμβολιαστεί.
Τους γονείς μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που αποτελούν τις νεότερες ομάδες που απέκτησαν μόλις πρόσφατα δικαίωμα εμβολιασμού.
Αλλά και τα νέα ζευγάρια που σκέφτονται να αποκτήσουν ή περιμένουν παιδί και διστάζουν να εμβολιαστούν.

Στην συνέχεια ο υπουργός Επικρατείας αναφέρεται στην αποτελεσματικότητά των κυβερνητικών δράσεων, κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2021 με το freedom pass για τις ηλικίες 18-25 ετών και το data pass για τις ηλικίες 15-17 ετών.

Όπως λέει:

Στις 28 Ιουνίου 2021, ημέρα ανακοίνωσης του freedom pass, μόλις το 15% των νέων 18-25 ετών ήταν εμβολιασμένο. Το ενδιαφέρον τους για εμβολιασμό έως εκείνη την ημέρα ήταν υποτονικό καθώς πρόκειται για ομάδα συγκριτικά χαμηλού κινδύνου για βαριά νόσηση από τον ιό. Έξι μήνες μετά, η συμμετοχή αυτής της ηλικιακής ομάδας στον εμβολιασμό έχει ξεπεράσει το 73% και περίπου 560.000 νέοι και νέες έχουν εκδόσει το freedom pass (δηλαδή το 87% των εμβολιασμένων 18-25 ετών έως τις 31/12).
Στις 11 Σεπτεμβρίου 2021, ημέρα ανακοίνωσης του data pass, μόλις το 20,5% 15-17 ετών ήταν εμβολιασμένο. Στις 31/12, το 55% των μαθητών λυκείου 15-17 ετών έχουν επιλέξει να εμβολιαστούν και από αυτούς περίπου 108.000 -το 63% εως τις 31/12- έχουν αξιοποιήσει το data pass.

Πηγή: thestival.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial