Νέο μεγάλο άνοιγμα που προκαλεί σεισμό πραγματοποιεί η αλυσίδα Σούπερ Μάρκετ «Σκλαβενίτης». Η εταιρεία επεκτείνει τη βιομηχανικής της δραστηριότητα στον τομέα της επεξεργασίας κρέατος κάνοντας έναν ακόμη μεγάλο βήμα στη συγκεκριμένη κατεύθυνση μετά την επιτυχημένη κίνηση με τα προϊόντα οικιακής χρήσεως «Γλάρος».
Η ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ προχώρησε πριν μερικά χρόνια στη σύσταση νέας εταιρείας με αντικείμενο την εμπορία, επεξεργασία, τυποποίηση και συσκευασία κάθε είδους κρέατος. Πιο συγκεκριμένα, με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο της τάξεως των 100.000 ευρώ ιδρύθηκε τον Φεβρουάριο 2016 η Meat House, με έδρα το Περιστέρι, ενώ τον Ιούλιο του ίδιου έτους πραγματοποιήθηκε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 600.000 ευρώ. Ως εκ τούτου το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται σε 700.000 ευρώ διαιρούμενο σε 700.000 μετοχές ονομαστικής αξίας ενός ευρώ έκαστη.
Το πρώτο διοικητικό συμβούλιο της νέας θυγατρικής απαρτίζεται από τρία μέλη, με καθήκοντα προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου να εκτελεί ο κ. Στέφανος Ξηράκης, ενώ η θητεία του έχει οριστεί στα πέντε έτη. Στην πρώτη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 31/12/2016, η Meat House εμφάνισε κύκλο εργασιών 2,6 εκατ. ευρώ (περιλαμβάνοντας πωλήσεις προϊόντων κρέατος, λοιπών αποθεμάτων και παροχή υπηρεσιών).
Έτσι, οι πελάτες του Σκλαβενίτη θα γνωρίζουν στο εξής ότι τα συσκευασμένα προϊόντα κρέατος Meat House αποτελούν ένα επώνυμο προϊόν ιδιωτικής ετικέτας του συγκεκριμένου ομίλου.
Οι φιλοδοξίες στον όμιλο κρέατος είναι πολλές καθώς πλέον οι πωλήσεις θα υποστηρίζονται από ένα τεράστιο δίκτυο 522 σημείων πώλησης το οποίο αποτελείται από τις αλυσίδες Σκλαβενίτης, Χαλκιαδάκης και The MART.
Να σημειωθεί ότι στο χαρτοφυλάκιο της «Γλάρος» περιλαμβάνονται επίσης -πέρα από τη Meat House και το κρέας με μερίδιο συμμετοχής 90% η βιομηχανία προϊόντων ζύμης και αρτοσκευασμάτων Baker Master, με συμμετοχή 40% η εταιρεία εμπορίας και επεξεργασίας αλιευμάτων Genfroco, με 70% η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία Bonora και με 90,5% η εταιρεία επενδύσεων και επενδυτικών υπηρεσιών ΑΝΙΚΑ.
Απίστευτα νέα για τον Σκλαβενίτη – Νέα συνεργασία φέρνει μοναδικά προϊόντα στα σούπερ μάρκετ
Μια νέα συνεργασία του Σκλαβενίτη έγινε γνωστή, πριν από λίγες ημέρες. Συγκεκριμένα, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ, από εδώ και πέρα, θα έχει στα καταστήματά της τον θεσσαλικό Συνεταιρισμό ΘΕΣγάλα.
Τα σούπερ μάρκετ, Σκλαβενίτης, αναζητούν πάντα το καλύτερο για τους πελάτες τους, καθώς καθημερινά βγάζουν σε προσφορές προϊόντα πρώτης ανάγκης. Ωστόσο, δεν μένουν μόνο στις προσφορές, αφού συνεχώς κάνουν νέες συνεργασίες για το καλό όλων.
Συγκεκριμένα, η συνεργασία έχει ξεκινήσει από τις αρχές Απριλίου και αφορά αρχικά τη διάθεση γάλακτος ΘΕΣγάλα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ στο νομό Αττικής, έχοντας σκοπό τη δημιουργία ενός νέου ανταγωνιστικού σχήματος στον χώρο της λιανικής τροφίμων. Σημειώνεται, ότι ο Συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα, είχε ήδη προχωρήσει σε συνεργασία με τον Όμιλο Σκλαβενίτη στη Θεσσαλία, τον Δεκέμβριο 2019.
Σύμφωνα με τον ΘΕΣγάλα, η συνεργασία με τον όμιλο Σκλαβενίτη αποτελεί ορόσημο στην μέχρι τώρα ριζική αναδιάρθρωση που κάνει ο Συνεταιρισμός, ενώ διευκολύνει τους καταναλωτές να αγοράσουν το ποιοτικό συνεταιριστικό γάλα διευρύνοντας ή υποκαθιστώντας, όπου χρειάζεται, τα σημεία πώλησης των αυτόματων πωλητών γάλακτος της εταιρείας.
Με γνώμονα τη νέα στρατηγική του και πιο συγκεκριμένα την ενίσχυση των καναλιών διανομής του, ο Συνεταιρισμός μεριμνά ώστε να φέρει τους παραγωγούς του, ένα βήμα πιο κοντά στον καταναλωτή, αγοράζοντας τα αγαπημένα θεσσαλικά προϊόντα από τα ράφια των supermarkets
ΠΗΓΗ: eleftherostypos.gr