Μεγάλωσε μέσα σε ένα σπίτι γεμάτο μυρωδιές, εικόνες με μακαρόνια και ζυμαρικά να προετοιμάζονται στο σπίτι της γιαγιάς της έχουν χαραχτεί βαθιά στην μνήμη της. Τραχανάδες να φουρνίζονται για ώρες, χυλοπίτες που στέγνωναν μέσα σε λευκές μαξιλαροθήκες, όλα αυτά να περνάνε από τα χέρια της μαμάς της, Ειρήνης.
Έχοντας μεγαλώσει σε ένα τέτοιο σπίτι, η Χριστίνα Κοτοπούλου δεν θα μπορούσε να μην ασχοληθεί με την οικογενειακή επιχείρηση «Το εργαστήρι της Ειρήνης- mama Irene pasta», ονομασία που προήλθε από την μεγάλη αγάπης της μαμάς της για το εργαστήρι, την δουλειά της και την υγιεινή διατροφή.
Όλα ξεκίνησαν το 2009, όταν αποφάσισαν να ανοίξουν το «Εργαστήρι της Ειρήνης» στον Καστανά Θεσσαλονίκης στο παλιό παντοπωλείο του παππού της. Η αγάπη της μαμάς της Χριστίνας, Ειρήνης Γρηγοριάδου γιατρός και ακτινολόγος στο επάγγελμα να παρασκευάζει ζυμαρικά μαζί με την μητέρα της Άννα μεταμορφώθηκε σε μία μικρή οικογενειακή επιχείρηση στη Θεσσαλονίκη απασχολώντας τρείς γενιές.
«Παράγουμε πλέον μόνο ζυμαρικά, χειροποίητα, χωρίς αλάτι, ζυμωμένα μόνο με διαλεχτά φρέσκα λαχανικά και με μεγάλη αφοσίωση στη διατροφή των παιδιών και όχι μόνο. Δεν σταματάμε να εξελισσόμαστε και να δημιουργούμε πρωτότυπες συνταγές και ιδέες, οι οποίες μάλιστα δεν θα αργήσουν να κυκλοφορήσουν…» δηλώνει η Χριστίνα Κοτοπούλου στην Parallaxi.
Η Χριστίνα, τότε φοιτήτρια στο Management στην Λάρισα ασχολούταν με τις πωλήσεις της επιχείρησης. Το 2016, με τις πωλήσεις να πηγαίνουν σαφώς καλύτερα αποφασίζουν το εργαστήριο να μεταφερθεί στη Θεσσαλονίκη. Πλέον, η μικρή made in Thessaloniki επιχείρηση εξάγει στην Φιλανδία, Δανία, Βέλγιο Αγγλία, Τσεχία, Ελβετία, Γερμανία, Ολλανδία, Αυστρία…
«Σκοπός μας είναι να προμηθεύουμε τα προϊόντα μας με σταθερό τρόπο στους συνεργάτες μας στοχεύοντας πάντα σε μακροχρόνιες σχέσεις. Θέλουμε οι άνθρωποι που μας επιλέγουν –από το κατάστημα μέχρι και τον τελικό καταναλωτή- να γνωρίζουν ότι πίσω από το προϊόν υπάρχει μια οικογένεια με μεγάλη ευθύνη γι’ αυτό που θα φτάσει στο τραπέζι και στη δική τους οικογένεια».
Με την έλευση της πανδημίας, οι συνήθειες του κόσμου άλλαξαν όπως μας εξηγεί η Χριστίνα «Η έλευση της πανδημίας μας επηρέασε όλους οικονομικά. Αυτό όμως δεν έστρεψε τους ανθρώπους στο να κάνουν εκπτώσεις στα ποιοτικά τρόφιμα που καταναλώνουν και στον υγιεινό τρόπο ζωής που ολοένα και περισσότερο μπαίνει στη ζωή μας.
Έτσι η ζήτηση αυξήθηκε ειδικά από χώρες εκτός Ευρώπης. Με αποτέλεσμα ο άμεσος στόχος μας να είναι η επέκταση της επιχείρησης και η τοποθέτηση των προϊόντων στις νέες αγορές. Είναι πολύ ωραίο συναίσθημα να βλέπεις ότι μεγαλώνει η δουλειά και αναγνωρίζεται όλος αυτός ο κόπος που έχει γίνει τόσα χρόνια».
ΠΗΓΗ: parallaximag.gr