ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΑΓΟΡΑ: ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΕΩΣ 50% ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ

Ανήσυχος ο επιχειρηματικός κόσμος για την επόμενη ημέρα – Το αιφνιδιαστικό -σκληρότερο- lockdown, δημιουργεί πάλι αγορά δυο ταχυτήτων, λένε έμποροι

Προσπάθεια για ενίσχυση του καθημαγμένου τζίρου τους επιχειρούν επιχειρήσεις που διαθέτουν e-shops, καθώς μια εβδομάδα πριν τις προγραμματισμένες χειμερινές εκπτώσεις, ξεκίνησαν προσφορές σε επιλεγμένα είδη, που σε κάποιες περιπτώσεις φτάνουν το 50%.

Έχοντας δεχτεί ένα ακόμη πλήγμα που έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία με τη διακοπή του click away μέχρι τις 11 Ιανουαρίου, όποτε και ξεκινούν οι χειμερινές εκπτώσεις, πολυεθνικές αλυσίδες, αλλά και μικρότερα καταστήματα που διαθέτουν υπηρεσία ηλεκτρονικών πωλήσεων, ξεκίνησαν από τα ξημερώματα της Δευτέρας μειώσεις τιμών προκειμένου να σώσουν ότι μπορεί να σωθεί.

Είναι χαρακτηριστικό πως από το μεσημέρι του Σαββάτου, όποτε και ανακοινώθηκε αιφνιδιαστικά, το σκληρότερο lockdown, καταναλωτές άρχισαν να λαμβάνουν sms, e-mails και μηνύματα μέσω viber, πως κάποια καταστήματα, από τις 4 Ιανουαρίου, ξεκινούν πρόσφορες.

Οι μειώσεις τιμών στα ενδύματα φτάνουν εώς 50%, στα υποδήματα το 40%, ενώ στα καλλυντικά το 50%. Αλλά και οι αλυσίδες οικιακών και ηλεκτρονικών συσκευών πραγματοποιούν προσφορές σε επιλεγμένα είδη, ακολουθώντας την πολιτική που είχαν υιοθετήσει και για την περίοδο των Χριστουγέννων. Ωστόσο ενημερώνουν τους πελάτες τους μέσω μηνυμάτων, που βρίσκονται στις ιστοσελίδες τους, πριν προχωρήσουν στις πληρωμές των προϊόντων που έχουν επιλέξει, πως δεν αποκλείεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις λόγω των προβλημάτων που καταγράφονται με τις ταχυμεταφορές, οι οποίες δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στη μεγάλη ζήτηση.

Αγορά δύο ταχυτήτων

Η αγορά συνεχίζει, όπως λένε εκπρόσωποι του εμπορικού κόσμου, να βαδίζει και πάλι με δυο ταχύτητες, με αυτή των επιχειρήσεων που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις, και με αυτή της πλειονότητας των επιχειρήσεων που περιμένουν διακαώς να αρθούν τα νέα περιοριστικά μέτρα, που επιβλήθηκαν, καθώς δεν διαθέτουν ηλεκτρονικές πωλήσεις. Πλέον ο εμπορικός κόσμος κάθεται σε ανάμενα κάρβουνα, αναμένοντας ιδιαίτερα ανήσυχος την επόμενη ημέρα. Σημαντικό παράγοντα στην απόφαση για την άρση του αυστηρού lockdown αποτελεί, όπως γνωρίζουν, τόσο η εικόνα των κρουσμάτων όσο και η κατάσταση στο σύστημα υγείας, γεγονός που τους κάνει να αγωνιούν.

«Η συντριπτική πλειοψηφία των εμπόρων δεν διαθέτει ηλεκτρονικά καταστήματα, που σημαίνει πως χάνεται μια ακόμη εβδομάδα, με προπαραγγελίες που έχουν μείνει στα συρτάρια μας για όταν ανοίξουμε και πάλι. Αν χάσουμε και τις χειμερινές εκπτώσεις, σε περίπτωση που το νέο σκληρότερο lockdown παραταθεί, πέραν της μιας εβδομάδας, τότε η κατάσταση δυσκολεύει πολύ περισσότερο και πολύ φοβάμαι πως πολλές μικρές επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης θα οδηγηθούν σε αναπόφευκτα λουκέτα. Κατανοούμε πως προέχει η δημόσια υγεία, ωστόσο δεν μπορεί να συνεχιστεί το «άνοιξε-κλείσε» στα καταστήματα», αναφέρει έμπορος.

Ήδη έχει αρχίσει, μάλιστα, η συζήτηση για μετάθεση των χειμερινών εκπτώσεων σε ύστερο χρόνο, αν το νέο lockdown επιμηκυνθεί. Είναι δεδομένο πως οι επιχειρηματίες περιμένουν τις εκπτώσεις του χειμώνα σαν ένεση οξυγόνου σε συνδυασμό με τη μετεξέλιξη του το click away, σε click in shop, προκειμένου να τονωθούν έστω και οριακά τα ταμεία τους.

Με το click in shop θα δοθεί η δυνατότητα στους καταναλωτές να πηγαίνουν στα καταστήματα κατόπιν ραντεβού και να δοκιμάζουν τα προϊόντα, τα οποία επιθυμούν να αγοράσουν. Βέβαια, όπως λένε έμποροι, αν και το εν λόγω βήμα, από μόνο του, είναι μια κίνηση του λιανεμπορίου προς τα εμπρός, ωστόσο εκφράζουν φόβους μήπως κάποιοι καταναλωτές αναλώνονται απλά σε δοκιμές χωρίς να προχωρούν σε αγορές με αποτέλεσμα να πραγματοποιούνται λιγότερα ραντεβού με άγνωστες πωλήσεις.

Πηγή: voria.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial