Μετά από επανειλημμένα χτυπήματα κερδίζει και πάλι έδαφος
Με την πανδημία να έχει πλήξει σφόδρα τον παγκόσμιο τουρισμό τον τελευταίο χρόνο, ο δρόμος προς την «ελευθερία» που χτίζεται με τους συστηματικούς εμβολιασμούς του πληθυσμού του πλανήτη, αναδεικνύει ότι υπάρχει ένας συγκεκριμένος κλάδος στον τουρισμό, που δείχνει να έχει ωφεληθεί από όλη αυτή την αναταραχή.
Ένα επάγγελμα που έχει υποστεί επανειλημμένα χτυπήματα ήδη από το τέλος του προηγούμενου αιώνα, τόσο από περικοπές προμηθειών, όσο και από την είσοδο του διαδικτύου στην ζωή μας και την άνοδο των ηλεκτρονικών μηχανών αναζήτησης και κρατήσεων, απέδειξε τελικά ότι διαθέτει όλα εκείνα τα θετικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα όταν η Covid-19 μας «χτύπησε» την πόρτα.
Αυτό δεν είναι άλλο από τους ταξιδιωτικούς συμβούλους ή πράκτορες, τους οποίους, πια, οι καταναλωτές αναζητούν για να τους βοηθήσουν να αναζητήσουν και να σχεδιάσουν τα μελλοντικά τους ταξίδια, καθώς το ταξιδιωτικό τοπίο είναι ιδιαίτερα περίπλοκο αυτήν τη στιγμή.
Με την εμπιστοσύνη, λοιπόν, στον ταξιδιωτικό κλάδο να έχει γίνει πιο κρίσιμη από ποτέ, το κλίμα αβεβαιότητας που δημιουργήθηκε από την Covid-19 σήμαινε ότι οι ταξιδιώτες αναζητούν όλο και περισσότερο αξιόπιστη βοήθεια για την προσαρμογή τους στους νέους, πολύπλοκους ταξιδιωτικούς κανονισμούς.
Περισσότεροι από τους μισούς (59%) ερωτηθέντες σε έρευνα της VRBO, μάλιστα, σύμφωνα με το CNBS, δηλώνουν ότι θέλουν να χρησιμοποιήσουν έναν ταξιδιωτικό πράκτορα για να τους βοηθήσει στο σχεδιασμό ενός πολυτελούς ταξιδιού. Από την άλλη, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες όχι μόνο βοηθούν στην οργάνωση και την υλοποίηση ολόκληρου του ταξιδιού, αλλά είναι επίσης εκεί για να βοηθήσουν όταν διαταραχθούν τα σχέδια του εκάστοτε πελάτη τους.
Μια ερευνητική μελέτη του Δεκεμβρίου, αναφέρει το Travelpulse.com, αποκάλυψε αύξηση κατά 25% στους ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία και αύξηση κατά 20% στη χρήση ιστότοπων προορισμού για πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι τους σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την εμφάνιση της πανδημίας. Η ίδια έρευνα διαπίστωσε ότι οι ταξιδιώτες ήθελαν επίσης να επιστρέψουν σε αυτό που θεωρούν «αξιόπιστα καταλύματα», δείχνοντας τη σημασία της εμπιστοσύνης καθώς το ταξίδι αρχίζει σιγά σιγά να ανακτάται ξανά.
Καθ’ όλη τη διάρκεια του 2021, αναμένεται οι συμβουλές από αξιόπιστους ταξιδιωτικούς συμβούλους να αποτελούν ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, με τους ταξιδιώτες να ανταμείβουν αυτούς που τους εξοπλίζουν, μετά από δική τους απαίτηση, με πρόσβαση σε αξιόπιστες πληροφορίες σχετικά με τα μέτρα υγείας και ασφάλειας στον εκάστοτε προορισμό, ειδικά μέσω ψηφιακών καναλιών.
Πηγή:newsbeast.gr