ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕ ΕΜΒΟΛΙΟ… ΦΡΑΟΥΛΑΣ ΠΟΥ ΝΙΚΑΕΙ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ (ΦΩΤΟ)

Η Θεσσαλονίκη, η «πόλη του γλυκού», πολεμάει με χιούμορ τον κορωνοϊό – Η ευφάνταστη βασιλόπιτα με το… εμβόλιο με γεύση φράουλας μπαίνει στη μάχη.

Μπορεί μια ευφάνταστη βασιλόπιτα να θεραπεύσει τον κορωνοϊό; Η απάντηση είναι, σίγουρα, όχι, ωστόσο με τη γλυκιά, μοναδική της γεύση, παντρεμένη με σιρόπι, μπορεί να φτιάξει τη διάθεση και να θεραπεύσει την ανάγκη για… γλύκισμα, που την περίοδο της καραντίνας φαίνεται να έχει χτυπήσει κόκκινο.

Η βασιλόπιτα που δημιούργησε το γνωστό ζαχαροπλαστείο της Θεσσαλονίκης «Αβέρωφ» και ο ιδιοκτήτης του και πρόεδρος της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης, Μάριος Παπαδόπουλος, είναι ιδιαίτερα επίκαιρη, καθώς υλοποιήθηκε την πρώτη ημέρα που ξεκίνησαν οι εμβολιασμοί κατά του κορωνοϊού στη Θεσσαλονίκη.

Η βασιλόπιτα, δυο κιλών, όντας ετοιμοπόλεμη για τη μάχη κατά του κορωνοϊού, διαθέτει όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ που την κάνουν μοναδική, μάσκα και προπάντων το εμβόλιο με γεύση… φράουλας.

«Περιμέναμε πρώτα να κυκλοφορήσει το εμβόλιο και μετά να δημιουργήσουμε τη βασιλόπιτα. Η ψυχολογία όλων μας είναι κακή. Θέλαμε λοιπόν να δώσουμε μια νότα χαράς» τονίζει ο κ. Παπαδόπουλος υπογραμμίζοντας πως οι ίδιοι οι πελάτες του ήταν αυτοί που του ζητούσαν μια βασιλόπιτα διαφορετική, που να έχει ένα μήνυμα αισιοδοξίας, στη δύση του 2020, το οποίο ταλαιπώρησε την ανθρωπότητα.

Η ζήτηση για μια «έξυπνη» βασιλόπιτα ήταν επόμενη καθώς ο σοκολατένιος λαγός που… μάχεται τον κορωνοϊό, που δημιούργησε το Πάσχα το ζαχαροπλαστείο «Αβέρωφ», και είχε παρουσιάσει η Voria.gr δημιούργησε προσδοκίες στους καταναλωτές.

Αποχαιρετώντας, πάντως, το 2020 οι ζαχαροπλάστες της Θεσσαλονίκης, μένουν με τη γλυκιά γεύση της κίνησης των επιχειρήσεων τους το τριήμερο 22, 23 και 24 Δεκεμβρίου καθώς ο τζίρος τους ήταν οριακά αυξημένος σε σχέση με αυτόν του αντίστοιχου τριημέρου του 2019.

Οι Θεσσαλονικείς που έμειναν αναγκαστικά σπίτι τους, λόγω των περιοριστικών μέτρων, επέλεξαν να γλυκαθούνε τις ημέρες των εορτών, ωστόσο το διάστημα 25 και 26 Δεκεμβρίου οι πωλήσεις των ζαχαροπλαστείων ήταν μειωμένες κατά 30% έναντι του περσινού διήμερου καθώς η μη πραγματοποίηση επισκέψεων περιόρισε τις ποσότητες που διατέθηκαν.

Πηγή: voria.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial