Από σήμερα προγραμματίζεται να κυκλοφορήσουν στους δρόμους της πόλης τα πρώτα 54 από τα συνολικά 180 μεταχειρισμένα λεωφορεία που μισθώνει ο ΟΑΣΘ
Σημαντική ενίσχυση πρόκειται να υπάρξει από σήμερα στον στόλο των αστικών λεωφορείων του ΟΑΣΘ καθώς προγραμματίζεται να κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης τα πρώτα 54 από τα συνολικά 180 μεταχειρισμένα λεωφορεία τα οποία έχει μισθώσει ο Οργανισμός. Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΘ Γιώργο Σκόδρα, χθες ολοκληρώθηκε η ταξινόμηση αυτών των οχημάτων και από σήμερα πρόκειται να ενταχθούν σε διάφορες λεωφορειακές γραμμές του πολεοδομικού συγκροτήματος.
Αυτή είναι η πρώτη ουσιαστική κίνηση ενίσχυσης του στόλου του ΟΑΣΘ εδώ και πολλά χρόνια καθώς η τελευταία προμήθεια λεωφορείων είχε γίνει περίπου το 2012 όταν είχαν αγοραστεί τα τελευταία καινούργια λεωφορεία. Έκτοτε και, κυρίως μετά το 2015, υπήρξε διαρκής συρρίκνωση του στόλου καθώς, το ένα μετά το άλλο, δεκάδες οχήματα παροπλίζονταν λόγω παλαιότητας ή κακής συντήρησης.
Αυτά τα πρώτα 54 λεωφορεία προέρχονται όλα από τον διαγωνισμό για τη μίσθωση των 180 οχημάτων από την εταιρεία MED BUSS & TRUCK CENTER AE του ομίλου Παπαδάκη. Μέσα στο επόμενο διάστημα πρόκειται να ταξινομηθούν σταδιακά και τα υπόλοιπα 126 οχήματα, διαδικασία η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί προς το τέλος Νοεμβρίου, αρχές Δεκεμβρίου. Στο μεσοδιάστημα θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης και τα πρώτα πέντε, από τα συνολικά πενήντα λεωφορεία τα οποία αγόρασε ο δήμος Θεσσαλονίκης από τη Λειψία.
Η προσθήκη αυτών των 54 οχημάτων αναμένεται να δώσει μια ανάσα στον ΟΑΣΘ και να βελτιώσει, έστω κατ’ ελάχιστο, τις συνθήκες μετακίνησης του επιβατικού κοινού. Με την προσθήκη αυτών των λεωφορείων ο συνολικός αριθμός τους στις γραμμές εντός πολεοδομικού συγκροτήματος αναμένεται να φτάσει στα 270 έως 280. Εάν προστεθούν σε αυτά και τα 125 λεωφορεία τα οποία έχουν δρομολογήσει τα ΚΤΕΛ στις εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος γραμμές τότε, από σήμερα, οι αστικές συγκοινωνίες θα διαθέτουν περί τα 400 λεωφορεία. Βεβαίως, ο αριθμός αυτός των λεωφορείων υπολείπεται σημαντικά ακόμη από τα περίπου 520 που απαιτούνται ώστε το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών από τον ΟΑΣΘ να επανέλθει στα κανονικά επίπεδα, όπως ήταν έως και το 2015.
Υ.Γ. Άλλη μια απώλεια, την πέμπτη κατά σειρά μέσα στον τελευταίο ενάμιση μήνα, θρηνεί ο Οργανισμός. Προχθές έφυγε πρόωρα και αιφνίδια από τη ζωή, σε ηλικία μόλις 54 ετών, η σύζυγος του έως πρότινος προέδρου του Συνδικάτου των Εργαζομένων Δημήτρη Τσερμενίδη. Η Κατερίνα εργαζόταν κι αυτή στον ΟΑΣΘ και είχε συνταξιοδοτηθεί πριν από λίγους μήνες, ενώ πριν από μερικές εβδομάδες είχε συνταξιοδοτηθεί και ο Δ. Τσερμενίδης. Η Voria.gr εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στον Δ. Τσερμενίδη και στην κόρη του.
Πηγή: voria.gr