Αλλάζουν όλα στην εφορία με το κλείσιμο ΔΟΥ – Πώς θα γίνονται οι συναλλαγές για τους πολίτες

Ολοκληρώνονται οι αλλαγές της φορολογικής διοίκησης, που πραγματοποιεί η ΑΑΔΕ, με το κλείσιμο των ΔΟΥ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ ο τρόπος που θα γίνονται οι συναλλαγές των φορολογούμενων με την εφορία μετασχηματίζεται.

Η αναδιοργάνωση της ΑΑΔΕ αφορά την απεύθυνση των φορολογούμενων της Αθήνας πλέον στο Κέντρο Φορολογικών Διαδικασιών και Εξυπηρετήσεων (ΚΕΦΟΔΕ), ενώ στην Θεσσαλονίκη αντίστοιχα αναμένεται να λειτουργήσει το κέντρο από Νοέμβριο.

Ο μετασχηματισμός της διοίκησης στοχεύει στην ψηφιακή πραγματοποίηση των συναλλαγών με την εφορία εξ’ αποστάσεως, ενώ αν είναι αν είναι απαραίτητη η επίσκεψη στην εφορία θα γίνεται σε συγκεκριμένες υπηρεσίες ανάλογα με το αντικείμενο, σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα».

Νέες υπηρεσίες

  • Για υποθέσεις φορολογίας εισοδήματος, ΦΠΑ, ειδικών φορολογιών, Μητρώου και εφαρμογής των διατάξεων περί βιβλίων και έκδοσης στοιχείων, οι φορολογούμενοι της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης θα απευθύνονται μόνο στο ΚΕΦΟΔΕ
  • Για τις υποθέσεις μεταβίβασης περιουσίας και φορολογίας κατοχής ακινήτων θα απευθύνονται στα Κέντρα Φορολογίας Κεφαλαίου (ΚΕΦΟΚ) που λειτουργούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
  • Για θέματα οφειλών, επιστροφές και συμψηφισμού φόρων θα απευθύνονται στα Κέντρα Βεβαίωσης και Είσπραξης – ΚΕΒΕΙΣ
  • Για θέματα εξυπηρέτησης και υποστήριξης σχετικά με την χρήση ψηφιακών υπηρεσιών θα απευθύνονται στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης – ΥΦΕ

Η εξυπηρέτηση των φορολογούμενων στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης θα γίνεται με:

  • ραντεβού, που θα κλείνουν ψηφιακά στην εφαρμογή «Τα Ραντεβού μου», μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) ή μέσω της εφαρμογής για κινητές συσκευές myAADEapp,
  • φυσική παρουσία.

Ακόμα οι πολίτες έχουν την δυνατότητα να καλέσουν στην τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης της ΑΑΔΕ: 2231621000

Πηγή: newsit.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial