Mε βάση τα όσα έχουν διαρρεύσει μέχρι στιγμής στον σταθμό της Λάρισας όταν πέρασε η αμαξοστοιχία Intercity 62 έπρεπε να υπάρχει και δεύτερος σταθμάρχης, που ωστόσο φαίνεται πως έφυγε νωρίτερα

Μία αλληλουχία από παραλείψεις, αβλεψίες και ενδεχομένως συμπτώσεις φαίνεται πως οδήγησαν στα μοιραία λάθη που έγιναν το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου από τον σταθμάρχη της Λάρισας και ενδεχομένως από άλλους εργαζόμενους, σύμφωνα με τα όσα προκύπτουν από αυτά που έχουν υποστηρίξει μέχρι στιγμή οι άμεσα εμπλεκόμενοι. Λάθη που σε συνδυασμό με τα ελλιπέστατα συστήματα ασφαλείας και τις απαρχαιωμένες υποδομές στον σιδηρόδρομο οδήγησαν στην τραγωδία με 57 ανθρώπους να φεύγουν από τη ζωή.

Ενα από τα μεγάλα ερωτήματα που δημιουργήθηκαν από την πρώτη στιγμή και πλέον, μετά από τα όσα υποστήριξε ο επιθεωρητής του ΟΣΕ που πλέον είναι σε αργία, είναι εντονότερο είναι «Γιατί ήταν μόνος του στη βάρδια ένας άπειρος σταθμάρχης». με βάση τα όσα έχουν διαρρεύσει μέχρι στιγμής στον σταθμό της Λάρισας όταν πέρασε η αμαξοστοιχία Intercity 62 έπρεπε να υπάρχει και δεύτερος σταθμάρχης, που ωστόσο -σύμφωνα με την ΕΡΤ- φαίνεται πως έφυγε μισή ώρα νωρίτερα.

Ο κατηγορούμενος σταθμάρχης έφτασε στις 9:30 το βράδυ στο σταθμαρχείο Λάρισας και ξεκίνησε την βάρδια του στις 10 το βράδυ. Πριν από τις 11 το βράδυ, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, έφυγε από το πόστο του ο απογευματινός σταθμάρχης. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα κληθεί και εκείνος να δώσει κατάθεση.

Σύμφωνα με τον επιθεωρητή οι βάρδιες ήταν:

  • Πρωινή: 6.00 – 15.00
  • Απογευματινή: 14.00 – 23.00
  • Βραδινή: 22.00 – 6.00

Ο ρόλος του κλειδούχου

Την ίδια στιγμή σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, στη βάρδiα υπάρχει πάντα και ο κλειδούχος, που συνήθως πηγαίνει στο σταθμαρχείο, χωρίς να είναι υποχρεωμένος να βρίσκεται εκεί. Ωστόσο, όπως αναφέρθηκε, φαίνεται πως το συγκεκριμένο βράδυ έμεινε στο γραφείο του. Μάλιστα όπως αναφέρουν έμπειροι εργαζόμενοι αν ο κλειδούχος είχε πάει στο γραφείο του σταθμάρχη πιθανότατα θα έβλεπε στην κονσόλα οτι κάτι δεν πάει καλά και θα το είχε επισημάνει.

Τι υποστήριξε ο σταθμάρχης

Σύμφωνα με το δικηγόρο του 59χρονου σταθμάρχη που κρίθηκε προφυλακιστέος, δεν «έπινε» και  δεν «γλένταγε» τη στιγμή της σύγκρουσης όπως έχει αναφερθεί από άλλους δικηγόρους. Διέψευσε τα όσα έχουν ακουστεί ότι εγκατέλειψε το πόστο του, επισημαίνοντας ότι «βρισκόταν συνεχώς στο πόστο του και για ένα σατανικό χρονικό διάστημα περίπου 20 λεπτών, ήταν επιφορτσιμένος με την σιδηροδρομική ασφάλεια όλης της Κεντρικής Ελλάδας».

Επίσης, σύμφωνα με το OPEN ο 59χρονος ανέφερε πως δεν αναγνωρίζει τη δική του φωνή στα ηχητικά ντοκουμέντα που έχουν διαρρεύσει. Σημείωσε πως σε αυτά τα αποσπάσματα δεν είναι ο ίδιος που δίνει οδηγίες αφήνοντας να εννοηθεί πως υπάρχουν άλλες συνομιλίες με τη συμμετοχή του ίδιου.

Πηγή: reader.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial