ΟΑΣΘ: Χωρίς δρομολόγια η Άνω Πόλη, με συνολικά μόλις 250 λεωφορεία

Ακόμα σε εκκρεμότητα η ΣΣΕ των εργαζομένων, που προειδοποιούν για νέες κινητοποιήσεις και κατά την περίοδο της ΔΕΘ

ΟΑΣΘ: Χωρίς δρομολόγια η Άνω Πόλη, με συνολικά μόλις 250 λεωφορεία

Εν μέσω καύσωνα και καλοκαιριού οι χιλιάδες πολίτες που ζουν στην Άνω Πόλη, αλλά και οι τουρίστες, στερούνται των αστικών συγκοινωνιών διότι τα μικρά ειδικά 3 λεωφορεία του ΟΑΣΘ, που εξυπηρετούν τη δύσκολη αυτή περιοχή, έχουν μείνει από… ανταλλακτικά!

Το τελευταίο από τα 3 λεωφορεία της συγκεκριμένης γραμμής παρουσίασε πρόβλημα και εδώ και αρκετές ημέρες η Άνω Πόλη εξυπηρετείται μόνο από τα πιο μεγάλα λεωφορεία της γραμμής 23. Η διαφορά όμως είναι ότι τα λεωφορεία της γραμμής 23 δεν καλύπτουν μεγάλο μέρος της Άνω Πόλης, ιδίως προς το Τσινάρι, καθώς λόγω όγκου αδυνατούν να διασχίσουν τα στενά δρομάκια.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα μικρά λεωφορεία του ΟΑΣΘ για την Άνω Πόλη εδώ και αρκετούς μήνες παρουσίαζαν προβλήματα, αλλά οι υπεύθυνοι του Οργανισμού αδυνατούσαν να δώσουν λύση, γιατί δεν υπήρχαν ανταλλακτικά.

politistikh2.jpg

Η γραμμή έχει σταματήσει να λειτουργεί λίγο πριν τον Δεκαπενταύγουστο και είναι άγνωστο πότε θα ξαναλειτουργήσει, διότι λόγω γραφειοκρατίας και εξεύρεσης ανταλλακτικών, τα λεωφορεία παραμένουν ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια. Η λύση που επιχειρήθηκε να δοθεί με τα λεωφορεία των ΑΜΕΑ, δεν έφερε αποτέλεσμα καθώς και αυτά λόγω όγκου, αποδείχτηκαν ακατάλληλα.

Ωστόσο και στις κανονικές γραμμές του ΟΑΣΘ, τα πράγματα δεν πάνε καλύτερα, καθώς ο αριθμός των λεωφορείων που καλύπτουν τα δρομολόγια της πόλης, συνήθως δεν ξεπερνούν τα 250, ενώ ο Οργανισμός πρέπει να κυκλοφορεί μέσα στην πόλη περίπου 400 λεωφορεία.

«Καθημερινά έχουμε στους δρόμους γύρω στα 250 λεωφορεία. Αυτό φαίνεται και στην έξοδο που καταγράφεται κάθε πρωί», τονίζει ο πρόεδρος του Σωματείου του ΟΑΣΘ, Γιάννης Δήμκας, ενώ ο ο γραμματέας του σωματίου Αλέξης Γεωργιάδης, για το θέμα της Άνω Πόλης, σημειώνει ότι «εμείς είμαστε έτοιμοι να αναλάβουμε τα δρομολόγια, αλλά δεν υπάρχουν ανταλλακτικά και αυτό θα πρέπει να το λύσει η διοίκηση του Οργανισμού».

Ακόμα εκκρεμεί η αναπλήρωση Σκόδρα

Ωστόσο από τις αρχές Αυγούστου, μετά την “απομάκρυνση” του Γιώργου Σκόδρα από τη θέση του επικεφαλής του Οργανισμού, ο ΟΑΣΘ παραμένει ακέφαλος.

Χθες είχε προγραμματιστεί η συνέλευση των μετόχων του ΟΑΣΘ προκειμένου να επισημοποιηθεί ο διορισμός του οικονομολόγου Κώστα Ταγγίρη, στη θέση του του νέου προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου στον ΟΑΣΘ, αλλά μέχρι νωρίς το βράδυ, δεν υπήρξε καμία ενημέρωση ή ανακοίνωση. Να σημειωθεί ότι μετά την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ οι μέτοχοι του Οργανισμού είναι τα υπουργεία Υποδομών – Μεταφορών και Οικονομικών.

Το μείζον θέμα αυτή τη στιγμή στον ΟΑΣΘ, πέραν των τεράστιων ελλείψεων που παρουσιάζει στα δρομολόγια και στη λειτουργικότητα των λεωφορείων, που πολλά παραμένουν χωρίς παράθυρα ή κλιματισμό, είναι το θέμα της υπογραφής της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και η απόδοση των επιδομάτων συνθηκών και ευθύνης των εργαζομένων.

Οι εργαζόμενοι είχαν προγραμματίσει σειρά κινητοποιήσεων γι αυτή την περίοδο, αλλά μετά την απομάκρυνση του Γ. Σκόδρα, που καρατομήθηκε διότι, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν συναίνεσε στο αίτημα του υπουργείου Μεταφορών για διώξεις κατά των συνδικαλιστών, τις είχαν αναστείλει μετά από υποσχέσεις για γρήγορη διευθέτηση όλων των ζητημάτων, μετά την ανάληψη της διοίκησης από τον Κ. Ταγγίρη.

Ωστόσο και πάλι το υπουργείο Μεταφορών, απέδειξε πόσο υπολογίζει τους εργαζόμενους και την πόλη της Θεσσαλονίκης, αφήνοντας το θέμα της ΣΣΕ σε εκκρεμότητα. Οι εργαζόμενοι έχουν προγραμματίσει νέες στάσεις εργασίας για τις 25/8 και τις 30/8, και προετοιμάζονται να κλιμακώσουν τις αντιδράσεις τους ενόψει της ΔΕΘ.

«Σήμερα δεν είχαμε κάποια ενημέρωση σχετικά με τη νέα διοίκηση γου Οργανισμού. Εμείς αναστείλαμε μία κινητοποίηση προκειμένου να δούμε τι θα γίνει με την διοίκηση. Ανάλογα των εξελίξεων θα πάρουμε και τις σχετικές αποφάσεις» τόνισε στην Parallaxi, ο πρόεδρος του σωματείου ΟΑΣΘ, Γιάννης Δήμκας.

«Μας ζήτησαν να βοηθήσουμε και να δώσουμε χρόνο και το κάναμε. Αν δεν βρεθεί λύση με την ΣΣΕ και τα αιτήματα μας, να μη περιμένουν λεωφορεία στην περίοδο της Έκθεσης», τόνισε και ο γραμματέας του σωματείου, Αλέξης Γεωργιάδης.

Πηγή: parallaximag.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial