May be an image of cosmetics and indoor

Σε απόγνωση βρίσκονται δεκάδες ιδιοκτήτες κέντρων αισθητικής στη Θεσσαλονίκη οι οποίοι παρατηρούν καθημερινά τη μειωμένη επισκεψιμότητα στους χώρους τους, ειδικά σε μια περίοδο που θεωρείται η έναρξη της σεζόν με το ποσοστό κέρδους παράλληλα να έχει μειωθεί σημαντικά.

Η πανδημία, η ενεργειακή κρίση και ο πόλεμος στην Ουκρανία έχουν αποτρέψει τους πολίτες να επισκέπτονται τα κέντρα αισθητικής με τον φόβο και την ανησυχία να κυριαρχούν για το τι μέλλει γενέσθαι. Η πρόεδρος της Ένωσης Επαγγελματιών Αισθητικών Βορείου Ελλάδος, Εύη Μωυσόγλου σε δηλώσεις της στο ThessToday.gr εξέφρασε με δυσαρέσκεια την εικόνα με τους ελάχιστους πελάτες που αντικρίζουν τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας στους χώρους των κέντρων αλλά και το ποσοστό κέρδους το οποίο έχει μειωθεί στο ελάχιστο.

«Μας έχει επηρεάσει όχι μόνο η ενεργειακή κρίση αλλά όλη η κατάσταση από την αρχή της πανδημίας. Κορωνοϊός, πόλεμος και ακρίβεια αποτρέπουν τους πολίτες να επισκεφθούν τα κέντρα αισθητικής καθώς επικρατεί ο φόβος και η ανησυχία για το τι θα γίνει. Δεχόμαστε πολλά παράπονα από πελάτες μας για την αύξηση των εξόδων που αντιμετωπίζουν στα νοικοκυριά τους με αποτέλεσμα να μένει εκτός από τον προϋπολογισμό τους μια περιποίηση που αφορά όχι μόνο την ομορφιά αλλά και την υγεία τους», εξήγησε.

Ίδιες τιμές στις υπηρεσίες και χωρίς προσφορές

Παρ’ όλο που οι ιδιοκτήτες πολλών κέντρων βιώνουν τις αυξήσεις σε λογαριασμούς και αναλώσιμα προϊόντα, δεν έχουν προχωρήσει σε αύξηση των τιμών στις υπηρεσίες τους καθώς, όπως χαρακτηριστικά τονίζουν, προσπαθούν να ανακτήσουν τα χαμένο πελατολόγιό τους. Μια ενδεχόμενη αύξηση του κόστους δεν θα είχε θετικά αποτελέσματα. Παράλληλα, δεν έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν προσφορές με μειωμένες τιμές αφού το κοστολόγιο είναι ήδη χαμηλό και μια τέτοια κίνηση θα οδηγούσε σε πολλά λουκέτα.

«Οι τιμές στις υπηρεσίες περιποίησης δεν έχουν αυξηθεί. Ερχόμαστε από μια πανδημία που ήμασταν κλειστά και χάσαμε το μισό πελατολόγιο μας επειδή στράφηκαν σε παρόμοιους χώρους που ήταν ανοιχτοί εν μέσω κορωνοϊού. Δεν είναι εφικτό να αυξήσουμε τις τιμές ενώ το πελατολόγιο μας είναι ήδη μειωμένο. Δεν έχουμε επίσης την πολυτέλεια να κάνουμε προσφορές, ειδικά σε μια περίοδο που προσπαθούμε να ανακτήσουμε το πελατολόγιό μας. Εδώ και δύο χρόνια προσπαθούμε να επιβιώσουμε μειώνοντας το δικό μας μισθολογικό κόστος και ταυτόχρονα το ποσοστό κέρδους ώστε να επιβιώσουν οι επιχειρήσεις μας μέχρι την ανάκαμψη», ανέφερε η κα. Μωυσόγλου.

Κίνδυνος να χαθεί η σεζόν;

Σύμφωνα με την πρόεδρο της Ένωσης Επαγγελματιών Αισθητικών Βορείου Ελλάδος, η περίοδος που διανύουμε θεωρείται η έναρξη της σεζόν κατά τη διάρκεια της οποίας τα κέντρα αισθητικής είναι γεμάτα με ραντεβού τόσο για περιποίηση σώματος όσο και για προσώπου. Μέχρι στιγμής οι μοναδικές ημέρες που επισκέπτονται οι πελάτες τους χώρους αισθητικής είναι Πέμπτη και Παρασκευή. Τις υπόλοιπες ημέρες τα ραντεβού είναι ελάχιστα με τα τα κέντρα ωστόσο να παραμένουν ανοιχτά και τα έξοδα να «τρέχουν».

«Ο πελάτης δεν έχει αγοραστική δύναμη και φοβάται να ξοδέψει. Η σεζόν μας ξεκινούσε αυτήν την περίοδο και λίγο πριν το Πάσχα. Υπό κανονικές συνθήκες είχαμε αρκετή δουλειά τέτοια εποχή ενώ τώρα δουλεύουμε μόνο Πέμπτη και Παρασκευή με τις υπόλοιπες ημέρες να είναι αρκετά χαμηλή η επισκεψιμότητα. Σχεδόν καθόλου ραντεβού δεν σημειώνονται από Δευτέρα έως και Τετάρτη αν και οι χώροι μας παραμένουν ανοιχτοί με τα έξοδα να τρέχουν κανονικά. Θεωρούμε, ωστόσο, ότι θα υπάρξει κινητικότητα κοντά στο Πάσχα», σχολίασε η πρόεδρος.

«Ανάσα» η κατάργηση των πιστοποιητικών

Μεγάλη «ανάσα» θα αποτελέσει η κατάργηση των πιστοποιητικών και των μέτρων κατά του κορωνοϊού για τους επαγγελματίες του κλάδου που ετοιμάζει να εφαρμόσει η κυβέρνηση μετά το Πάσχα. «Αν και είμαστε όλοι οι ιδιοκτήτες πολύ τυπικοί και δεχόμαστε μόνο πελάτες που έχουν το αντίστοιχο πιστοποιητικό, θα είναι μια ανάσα για εμάς η κατάργησή τους καθώς ένα ποσοστό πελατών δεν έρχεται στους χώρους μας λόγω των μέτρων. Ο ανεμβολίαστος πελάτης μαζί με το rapid test πληρώνει παραπάνω την περιποίησή του, όποτε τον αποθαρρύνει να επισκεφθεί ένα κέντρο αισθητικής».

Κλείνοντας, η κα Μωυσόγλου τόνισε την ανάγκη «που έχουμε στη σημερινή εποχή την περιποίηση η οποία βοηθά και τονώνει την ψυχολογία του ατόμου ώστε να νιώσει καλύτερα, ειδικά με την πίεση και την αρνητικότητα των καταστάσεων που βιώνουμε καθημερινά. Η περιποίηση δεν αφορά μόνο την ομορφιά αλλά και την υγεία όπως τα προβλήματα με την ακμή που αντιμετωπίζουν άτομα νεαρής ηλικίας».

Πηγή: thesstoday.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial