Tον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργούν τα ΚΕΠ γνωστοποιεί με ανακοίνωσή του ο δήμος Θεσσαλονίκης.
Τα ΚΕΠ του δήμου Θεσσαλονίκης, σε εφαρμογή σχετικής εγκυκλίου που εκδόθηκε από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, έως και τις 27/08/2021 θα εξυπηρετούν τους πολίτες μόνον κατόπιν ραντεβού, εκτός αν πρόκειται για διαδικασίες που αφορούν τον εμβολιασμό κατά της COVID-19 ή το γνήσιο της υπογραφής, για τις οποίες δεν απαιτείται ραντεβού.
Η είσοδος πολιτών στα ΚΕΠ θα γίνεται με προτεραιότητα στα ραντεβού και σύμφωνα με τα ισχύοντα μέτρα προστασίας για την αποφυγή συνωστισμού.
Ώρες εξυπηρέτησης πολιτών και επικοινωνίας για ραντεβού:
ΔΕΥΤΕΡΑ – ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 07:30 – 15:00
Οι πολίτες μπορούν να κλείνουν ραντεβού:
– είτε μέσω της πλατφόρμας rantevou.kep.gov.gr
– είτε μέσω τηλεφωνικής προσυνεννόησης στα τηλέφωνα των ΚΕΠ του Δήμου Θεσσαλονίκης, που είναι:
– ΚΕΠ ΑΓΓΕΛΑΚΗ 4, ΚΕΝΤΡΟ, τηλ. 231-331-6440
– ΚΕΠ ΛΑΓΚΑΔΑ 59, ΞΗΡΟΚΡΗΝΗ, τηλ. 231-350-1040
– ΚΕΠ ΘΕΟΦΙΛΟΥ 25, ΑΝΩ ΠΟΛΗ, τηλ. 231-331-8392
– ΚΕΠ ΔΟΡΥΛΑΙΟΥ 72, ΤΟΥΜΠΑ, τηλ. 2310-954-371
– ΚΕΠ ΜΑΡΚΟΥ ΜΠΟΤΣΑΡΗ 63-65, τηλ. 231-331-6330
– ΚΕΠ ΜΟΥΣΤΑΚΛΗ 1, ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ, τηλ. 231-331-6360.
Πηγή: thessnews.gr