Ποιες κατηγορίες είναι οι πιο δημοφιλείς για τη Black Friday – Στον αστερισμό των προσφορών ζει η αγορά της Θεσσαλονίκης.
Η εφευρετικότητα των επιχειρηματιών στη Θεσσαλονίκη φαίνεται πως δεν έχει τέλος. Τι κι αν μας χωρίζει περίπου ένας μήνας από τη «γιορτή των εκπτώσεων», τη Black Friday; Κάποιοι επιχειρηματίες έχουν αποφασίσει πως μία ημέρα δεν αρκεί για αυτό και δημιούργησαν τις Black Days, καθώς είναι ευρέως γνωστό πως τα ψώνια θέλουν τον… χρόνο τους. Είναι χαρακτηριστικό πως κατάστημα επίπλων, σε κεντρικό σημείο της οδού Τσιμισκή, έχει τοποθετήσει στις προθήκες του αφίσα που αναφέρει «Black Days, εκπτώσεις έως 70%».
Την ίδια ώρα δεν είναι λίγες οι αλυσίδες καταστημάτων που μέσω των ιστοσελίδων τους πωλούν προϊόντα με μειωμένες τιμές εν όψει της «Μαύρης Παρασκευής» που έχει καθιερωθεί ως η μέρα των μεγάλων εκπτώσεων και επιφυλάσσει ευκαιρίες για τους καταναλωτές σε μια ευρεία γκάμα ειδών.
Δεν λείπουν και ιστοσελίδες που έχουν ήδη τοποθετήσει ηλεκτρονικά ρολόγια, τα οποία μετρούν αντίστροφα τον χρόνο μέχρι τη Black Friday που φέτος πέφτει στις 25 Νοεμβρίου, δηλαδή την τελευταία Παρασκευή του μήνα. Μάλιστα προσφέρουν μία σειρά προϊόντων σε άκρως χαμηλές και δελεαστικές τιμές για τις οποίες οι καταναλωτές μπορούν να ενημερωθούν επιλέγοντας τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν. Σημειώνεται πώς πέρυσι οι προσφορές διήρκησαν τουλάχιστον μία εβδομάδα, ξεκινώντας από το Σάββατο πριν τη Black Friday. Ο όγκος των ηλεκτρονικών παραγγελιών ξεπέρασε τις 650.000. Ωστόσο φέτος εκτιμάται πως θα υπάρξει ακόμη μεγαλύτερη συμμετοχή επιχειρήσεων στη Black Friday, που κάθε χρόνο κερδίζει ολοένα και περισσότερη δημοφιλία.
Ο θεσμός, πάντως, φέτος αναμένεται να είναι διαφορετικός σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές καθώς οι καθιερωμένες ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου, που ίσχυαν έως τώρα, καταργήθηκαν. Ωστόσο δεν είναι λίγα τα καταστήματα στην οδό Τσιμισκή που έχουν τοποθετήσει στις προθήκες τους αφίσες που κάνουν λόγο για ‘δεκαήμερο προσφορών’, ‘εποχιακές προσφορές’ ‘προσφορές σε επιλεγμένα είδη’ ή απλά… ‘προσφορές’. Οι προσφορές αφορούν κυρίως ένδυση και λιγότερο υπόδηση και καλλυντικά. Μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις οι προσφορές στα ενδύματα αγγίζουν το 60%.
Ποιες κατηγορίες είναι οι πιο δημοφιλείς τη Black Friday
Η Ομάδα Business Intelligence της πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για τις καταναλωτικές συμπεριφορές και τις αγοραστικές τάσεις για το 2021, σύμφωνα με την κίνηση στην εν λόγω πλατφόρμα και τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων.
Οι Top 10 Κατηγορίες που επισκέπτονται οι χρήστες είναι οι εξής:
1. Κινητά Τηλέφωνα (π.χ. iPhone, Xiaomi)
2. Sneakers
3. Τηλεοράσεις
4. Ανδρικά Μπουφάν
5. Laptops
6. Smartwatches
7. Αθλητικά Παπούτσια
8. Bluetooth Handsfree
9. Ανδρικά Φούτερ
10.Θήκες Κινητών
Πηγή: voria.gr