Ζέρβας: «Οι παρελάσεις έπρεπε να γίνουν, στον Άγιο Δημήτριο όλοι φορούσαν μάσκα»

Την άποψη ότι οι παρελάσεις της 28ης Οκτωβρίου αλλά και οι θρησκευτικές εκδηλώσεις του Αγίου Δημητρίου, εξέφρασε ο δήμαρχος Κωνσταντίνος Ζέρβας, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, Status 107,7 και στον δημοσιογράφο Δημήτρη Βενιέρη.

“Εγώ ήμουν της άποψης, την είπα και δημόσια ότι η παρέλαση έπρεπε να γίνει, οι δοξολογίες έπρεπε να γίνουν, ο κόσμος έπρεπε να απολαύσει την εθνική επέτειο, την θρησκευτική μας γιορτή, με την σημασία, με την αξία που της πρέπει, με όλα τα μέτρα. Εγώ ήμουν μέσα στον Άγιο Δημήτριο, ήταν πολύ συγκεκριμένα. Πηγαίνω τόσα χρόνια στον Άγιο Δημήτριο, δεν έχω δει ποτέ τόσο λίγο κόσμο, δεν είδα κανέναν από αυτούς που ήμασταν μέσα, συγκεκριμένα από αυτούς που ήμασταν προσκεκλημένοι δυο Προέδρους της Δημοκρατίας, που να μην έχει μάσκα. Άρα όλα αυτά έγιναν όπως έπρεπε να γίνουν. Από κει και μετά πάλι λέω το θέμα της αστυνόμευσης, πάλι λέω το μέτρο του ελέγχου και πάντα λέω ότι είναι πολύ σημαντικό ο αυτοέλεγχος του καθενός από εμάς”, τόνισε.

Ερωτηθείς γιατί η Θεσσαλονίκη και η Βόρεια Ελλάδα βρίσκεται 10-12 μονάδες πίσω όσον αφορά τους εμβολιασμούς σε σχέση με την Αττική ο κ. Ζέρβας σημείωσε ότι υπάρχουν αρκετοί που είναι αντιρρησίες. “Μακριά από μένα ο δήμαρχος να κάνει πολιτικές εκτιμήσεις αλλά στη Θεσσαλονίκη και τη βόρεια Ελλάδα έχουμε θέματα που έχον κάνουν με το γεγονός ότι πολλοί είναι με αντιρρησίες. Προχθές μπορεί να ήταν για κάποιο άλλο θέμα, σήμερα είναι αυτό. Αυτό πραγματικά με λυπεί”, ανέφερε ο δήμαρχος της πόλξης.

Αναφερόμενος στη νέα προσφυγή πολιτών στο ΣτΕ κατά των εργασιών απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαίων, ο κ. Ζέρβας αποκάλυψε ότι κάθε μέρα η οικονομία της πόλης ζημιώνεται κατά 3 εκατομμύρια ευρώ, λόγω των άσκοπων μετακινήσεων.

“Εγώ δεν ανέχομαι να λέει κανένας, ότι εγώ δεν αγαπάω την ιστορική μου κληρονομιά και την αγαπάνε άλλοι περισσότερο.

Αλλά θα σας πω και δυο νούμερα. Κάθε μέρα χωρίς μετρό, η Θεσσαλονίκη έχει ζημία η οικονομία της πόλης, από τις άσκοπες μετακινήσεις, 3 εκατομμύρια ευρώ. Σε ένα χρόνο κ. Βενιέρη με την καθυστέρηση σε κάθε χρόνο που δεν ολοκληρώνεται το μετρό στοιχίζει στην οικονομία της πόλης, το κόστος ενός έργου μετρό. 1 δισεκατομμύριο ευρώ στοιχίζει η βασική γραμμή. Μέχρι στιγμής για τις αρχαιολογικές ανασκαφές έχουν δαπανηθεί 135 εκατομμύρια ευρώ. Το μουσείο της Ακρόπολης στοίχισε 110 εκατ. ευρώ.

Θα δαπανηθούν και άλλα τόσα αλλά επιτέλους να σταματήσει αυτή η ιστορία, όχι θα τελειώσει το 25, όχι δεν θα τελειώσει ποτέ.

 Έχω την εντύπωση ότι αυτοί οι άνθρωποι, έχουν ιδεολογικοποιήσει το θέμα αυτό και από την άλλη πλευρά χαίρονται να μην γίνεται τίποτα. Να μην γίνει υποθαλάσσια, να μην γίνει ο περιφερειακός, να μην γίνει η νέα παραλία, να μην γίνει τίποτα και να χαιρόμαστε ότι δεν γίνεται τίποτα”, ανέφερε.

“Επιτέλους ας πάμε μπροστά”, κατέληξε.

Πηγή: thestival.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial